1. Ο Michael Jordan κερδίζει τον πόλεμο της Nike ενάντια στη Reebok.
Το 1992, η Nike και η Reebok είχαν πολύ έντονο ανταγωνισμό, που έβαλε τον Jordan σε δίλημμα το καλοκαίρι που διεξάγονταν οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Ήταν το πρόσωπο της Nike, αλλά η Reebok έγινε ο επίσημος χορηγός της Αμερικάνικης ομάδας μπάσκετ και έβαλε το λογότυπο της στις στολές τους.
Η Reebok περίμενε 3 δις να δουν το λόγκο τους πάνω στον Jordan, αλλά εκείνος είχε άλλη ιδέα. Όταν βγήκε να παραλάβει το μετάλλιο, είχε βάλει στους ώμους του την Αμερικάνικη σημαία, που κάλυψε το λογότυπο της Reebok.
2. Μια διαφήμιση της Burger King απαγόρευσε την είσοδο της πεντάχρονης Sarah Michelle Gellar από τα McDonald’s.
Τη δεκαετία του 80, δύο γίγαντες fast food είχαν ανταγωνιστικό πόλεμο. Η κάθε εταιρεία ισχυριζόταν γιατί τα δικά της μπέργκερ ήταν τα καλύτερα, ενώ η αντίπαλη εταιρεία απειλούσε με μηνύσεις.
Έτσι όταν η μικρή ηθοποιός εμφανίστηκε σε διαφήμιση της Burger King, όπου διαφήμιζε ότι τα μπέργκερς τους είχαν κατά 20% περισσότερο κρέας από τα McDonald’s, ήταν επόμενο να πέσουν μηνύσεις. Μόνο που αυτή τη φορά, η Gellar κατονομάστηκε στη μήνυση και απαγορεύτηκε η είσοδός της σε οποιοδήποτε εστιατόριο McDonald’s.
3. Η Melinda Gates απαγόρευσε τα προϊόντα της Apple στο σπίτι τους.
Η σύζυγος του Bill Gates απαγόρευσε στα παιδιά της να μπει οποιοδήποτε προϊόν της Apple στο σπίτι τους και μπορούσαν να έχουν μόνο προϊόντα της Microsoft, της εταιρείας του μπαμπά!
4. Η Ford και η General Motors μαλώνουν εδώ και 100 χρόνια.
Με μόνο 11 μίλια να χωρίζουν τα κεντρικά τους εργοστάσια, είναι αναπόφευκτο αυτές οι αυτοβιομηχανίες να ανταλλάσουν προσβολές. Όταν ο διευθύνων σύμβουλος της Ford ανακάλυψε ότι ένας ανώτερος υπάλληλος της GM έμενε κοντά, είπε στο γιο του ότι ο γειτόνας τους είναι «κακός άνθρωπος» που εργάζεται στη «λάθος εταιρεία.» Έτσι όταν το παιδί επισκέφτηκε το γειτονικό σπίτι το Halloween, του είπε «η Chevy είναι για τους χαμένους, που έκανε τον πατέρα του πολύ περήφανο.
5. Τα διευθυντικά στελέχη της Coca-Cola αρνούνται να πούνε καν τη λέξη «Pepsi.»
Όταν ο αντιπρόεδρος της Coca-Cola δε τα πήγε καλά με τους ιδιοκτήτες, παραιτήθηκε και έπιασε υψηλόβαθμη δουλειά στη Pepsi. Εκείνο τον καιρό, οι υπάλληλοι της Coca-Cola αναφέρονταν στον ανταγωνιστή τους ως «μιμητή» ή «εχθρό» και αυτή η κίνηση θεωρήθηκε σοκαριστική προδοσία.
6. Ο ανταγωνισμός της Adidas και της Puma έχει χωρίσει μια πόλη στη μέση.
Οι εταιρείες υποδημάτων ξεκίνησαν από δύο αδέρφια που μεγάλωσαν μισώντας ο ένας τον άλλον και ξεκίνησαν τις εταιρείες τους στη Γερμανική πόλη Herzogenaurach. Μιας και οι κάτοικοι εργάζονταν είτε για τη μία είτε για την άλλη εταιρεία, κάποιοι ντόπιοι επιχειρηματίες εξυπηρετούσαν μόνο πελάτες της «σωστής» μάρκας και γάμοι υπαλλήλων από τις αντίπαλες εταιρείες απαγορεύονταν. Η πόλη έγινε γνωστή ως «πόλη με τους σκυμμένους λαιμούς» μιας και όλοι κοιτούσαν τα παπούτσια πριν αποφασίσουν αν θα μιλήσουν σε κάποιον.
7. Η Visa και η Mastercard δεν συμφώνησαν για κοινή επιχείρηση.
Ήταν να σχηματίσουν από κοινού ένα δίκτυο χρεωστικής κάρτας που θα ονομαζόταν «Entree», το οποίο όμως παραβίαζε την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία. Ωστόσο, οι εταιρείες πιστωτικών καρτών ούτως ή άλλως δε τα βρίσκανε επειδή δεν μπορούσαν να συμφωνήσουν σχετικά με το λογότυπο που θα υπήρχε στην κάρτα.
8. Η αντιπαλότητα του των εφημερίδων Pulitzer και του Hearst ξεκίνησε από ένα σκίτσο.
Η εφημερίδα New York World του Pulitzer φιλοξενούσε το δημοφιλές σκιτσάκι Το Κίτρινο Παιδί μέχρι που ο Hearst πρόσφερε στον σκιτσογράφο ένα εξωφρενικά υψηλό μισθό. Ο σκιτσογράφος δέχτηκε και ο Pulitzer έσπευσε να φτιάξει ένα ανταγωνιστικό σκίτσο. Σύντομα, ο ανταγωνισμός των δύο κολοσσών έγινε ακόμα πιο έντονος και εκεί βγήκε ο όρος «κίτρινη δημοσιογραφία».
9. Ο Thomas Edison σκότωσε έναν ελέφαντα για να δυσφημίσει το εναλλασσόμενο ρεύμα του Tesla.
Ο Edison έκανε παρόμοια νούμερα πάνω σε σκύλους, γάτες, αγελάδες και άλογα για να αποδείξει ότι το εναλλασσόμενο ρεύμα ήταν πολύ πιο επικίνδυνο από το το άμεσο ρεύμα της δικής του εταιρείας. Ωστόσο, το αποκορύφωμα ήταν με τον ελέφαντα Topsy. Ο ελέφαντας είχε ποδοπατήσει τρεις θηριοδαμαστές και είχε αποφασιστεί να τον κρεμάσουν, αλλά μιας και αυτό θεωρήθηκε απάνθρωπο, ο Edison προσφέρθηκε να τον σκοτώσει με ηλεκτροπληξία.
10. Η εταιρεία Blockbuster αρνήθηκε να αγοράσει τη Netflix για τον πιο περίεργο λόγο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Netflix θα άφηνε την εταιρεία, αλλά αποφάσισε να περιμένει μέχρι να τελειώσουν οι διαπραγματεύσεις με την Blockbuster. Είχε δηλώσει «Δεν παρατάς τους φίλους σου σε μια πάλη με μαχαίρια.»Αυτό ώθησε έναν ανώτερο υπάλληλο της Blockbuster να ζωγραφίσει ένα σκίτσο με τον διευθύνοντα σύμβουλο να κρατάει πυροβόλο όπλο και να λέει «Αυτός ο βλάκας νομίζει ότι είναι σε πάλη με μαχαίρια.»
11. Τα καταστήματα CVS πάντα εμφανίζονται εκεί που υπάρχουν της Walgreens.
Τα αμερικάνικα φαρμακεία CVS πάντα ανοίγουν καταστήματα δίπλα σε φαρμακεία της εταιρείας Walgreens. Μέχρι και χρησιμοποιούσαν την πατενταρισμένη τεχνολογία σκαναρίσματος για φαρμακευτική συνταγή. Η εταιρεία Walgreens κατέθεσε μήνυση για αυτό το σκοπό.
12. Η Philip Morris ξεγέλασε την R.J Reynolds να ξοδέψει τεράστια ποσά σε διαφημίσεις.
Θα νομίζατε ότι οι δύο κολοσσοί καπνοβιομηχανίας θα είχαν ενώσει τις δυνάμεις ενάντια στη κυβέρνηση, αλλά στις αρχές του 90 είχαν πόλεμο τιμών. Η Philip Morris έριξε τη τιμή του Marlboro και ανακοίνωσε ότι θα αύξανε τον προϋπολογισμό της για διαφήμιση στις ΗΠΑ. Η R.J. Reynolds ακολούθησε και έριξε εκατομμύρια σε διαφημίσεις.
Ωστόσο, η Philip Morris στην πραγματικότητα είχε επενδύσει 800 εκατομμύρια σε αγορές στην Ανατολική Ευρώπη. Μιας και η R.J. Reynolds είχε ήδη ξοδέψει τόσα στην Αμερική, δεν μπορούσαν να ανταγωνιστούν την Phillip Morris στην Ευρώπη.
13. Η Energizer και η Duracell έχουν ανταγωνισμό με λαγουδάκια.
Η Duracell ήταν η πρώτη που χρησιμοποίησε ένα λαγουδάκι ως μασκότ το 1973, αλλά η Energizer έχει το σήμα κατατεθέν στις ΗΠΑ. Αυτό σημαίνει ότι η Duracell μπορεί να χρησιμοποιεί το λαγουδάκι μόνο εκτός ΗΠΑ. o
14. H Hasbro παραλίγο να ρίξει τη Barbie.
Η Hasbro είχε τη κυριαρχία σε παιχνίδια για αγόρια, ενώ η Barbie της Mattel είχε τα πρωτεία της αγοράς για κορίτσια. Έτσι όμως όταν παρουσιάστηκε η ευκαιρία και έπεσαν οι πωλήσεις της Barbie, η Hasbro λάνσαρε τη κούκλα Jem.
Είχε μεγάλη επιτυχία και ο μόνος τρόπος για να ξανακερδίσει την αγορά η Barbie ήταν να την αντιγράψει, πράγμα που έγινε την επόμενη χρονιά. Είχε αποτέλεσμα και το αστέρι της Jem είχε σβήσει το 1989.
15. Η εταιρεία Dunkin” Donuts και η Starbucks έβγαλαν τα νύχια τους.
Η Dunkin” Donuts έκανε μια παρόμοια πρόκληση με την Pepsi το 2008 ισχυριζόμενη ότι η πλειοψηφία όσων δοκίμασαν τον δικό τους καφέ και της Starbucks, προτίμησαν το δικό τους. Επίσης έφτιαξαν και μπλουζάκια που έγραφαν, «Οι φίλοι δεν αφήνουν τους φίλους να πίνουν από τα Starbucks.»
Από την άλλη, η Starbucks ήταν πιο διακριτική. Αντί να αναφέρουν την αντίπαλη εταιρεία, επέλεξαν να επικεντρωθούν στην πρώτη ύλη που προέρχεται από δίκαιο εμπόριο. Ισχυρίστηκαν ότι είναι καλύτεροι επειδή ο πιο φτηνός καφές της Dunkin” Donuts εκμεταλλεύονταν καλλιεργητές στη Λατινική Αμερική.
Πηγη masternews
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------