Η ημισέληνος, όπως απεικονίζεται στην τουρκική σημαία και τουρκικό εθνικό σύμβολο, έχει τις ρίζες του σε ένα σύμβολο ήταν σε χρήση σε όλη την έκταση του αρχαίου ελληνικού και βυζαντινού κόσμου.Στην αρχαιότητα και άλλοι λαοί το είχαν χρησιμοποιήσει. Όμως, η νεότερη καθιέρωσή του, οφείλεται στην υψηλή πνευματική ακτινοβολία και το κύρος της Βυζαντινής αυτοκρατορίας.
Ειδικά, οι Σελτζούκοι, είχαν υιοθετήσει πλήθος βυζαντινών στοιχείων, και προφανώς συνέβαλαν στην διάδοσή του ή εν πάση περιπτώσει στη διαχρονική του επιβίωση στο χώρο της Εγγύς και Μέσης Ανατολής, μεταξύ των Αράβων. Σε απεικόνιση χειρογράφου του 1299, στη μάχη του Χομς, μεταξύ Μογγόλων και Μαμελούκων, φαίνονται οι τελευταίοι να κρατούν σημαία με την ημισέληνο (βλ. Φωτο).
Είναι επίσης εύκολα αντιληπτό ότι τέτοιο σύμβολο ουδόλως συνδέεται με τις περιοχές προέλευσης των πρώτων τουρανικών φύλων (κεντρική Ασία). Δεν το μετέφεραν μαζί τους, αλλά το βρήκαν και το αντέγραψαν στη Μικρά Ασία από τους βυζαντινούς..
Το βυζαντινό νόμισμα όπου πεντακάθαρα φαίνεται η ημισέληνος, δεν χρειάζεται να το δείτε σε κάποιο ελληνικό ή ευρωπαϊκό μουσείο. Θα χρειαστεί απλώς να επισκεφθείτε το αρχαιολογικό μουσείο της Κωνσταντινούπολης, δίπλα στο παλάτι του Τοπκαπί, όπου σε αίθουσα με τα βυζαντινά ευρήματα της Πόλης, εκτίθεται το νόμισμα αυτό και μάλιστα από την πλευρά όπου εικονίζεται η ημισέληνος, με την ένδειξη ότι πρόκειται για βυζαντινό.
Τα ίδια τα ευρήματα της Κωνσταντινού- πολης αποκαλύπτουν την αλήθεια. Οι Τούρκοι αρχαιολόγοι θα έπρεπε να το έχουν σε ειδική θέση, με τα κατάλληλα επεξηγη- ματικά σχόλια, ότι δηλαδή σε αυτό το νόμισμα βρίσκονται οι ρίζες της σύγχρονης τουρκικής σημαίας.
Άλλο ένα κλεμμένο βυζαντινό σύμβολο
Το δεύτερο στοιχείο αφορά τη λαϊκή χρήση του ίδιου συμβόλου από τους ελληνικούς πληθυσμούς από την αρχαιότητα, το βυζάντιο μέχρι και τα νεότερα χρόνια. Στη λαϊκή συνείδηση, αυτό το αρχαίο και βυζαντινό σύμβολο, επιβίωσε και διακόσμησε εικόνες κλπ.
Το σύμβολο απεικονίζεται σε ελληνική μαρμάρινη κρήνη του 1888 στο ορεινό χωριό Σωτήρας της Θάσου. Επί της κεντρικής πλατείας του μισο-εγκαταλελειμμένου ορεινού χωριού, σώζεται σε πολύ καλή κατάσταση η αρχαιοελληνική/βυζαντινή απεικόνιση.
http://www.ksipnistere.com
Ο ΚΑΝΑΠΕΣ, Η ΚΟΙΛΙΟΔΟΥΛΕΙΑ, ΤΑ ΠΡΟΓΟΥΛΙΑ, ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ, Η ΤΡΥΦΗΛΗ ΖΩΗ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΗΡΩΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΡΩΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΗΝ ΙΣΟΒΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΝ ΠΑΧΥΛΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΤΑ ΕΞΤΡΑ, ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΡΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑ, ΜΙΑΣ ΠΑΝΑΚΡΙΒΗΣ ΛΙΜΟΥΖΙΝΑΣ,
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑ ΑΚΡΙΒΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ,
ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΧΕΙΡΟΦΙΛΗΜΑΤΑ.
ΗΡΩΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ,
ΦΤΩΧΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ,
ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ, ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ, ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ.
ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ, ΤΟΥ ΙΚΑ,
ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΞΗΡΩΝΕΙ.
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ,
ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΡΓΟΣ.
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ,
ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 35, 40 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΗΡΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ,
ΟΛΟ ΝΑ ΛΙΓΟΣΤΕΥΕΙ.
ΗΡΩΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΜΑΤΙΑΣ, ΕΝΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ
ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΔΩΔΕΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ.
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ,
ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΦΟΡΟΥΣ, ΕΙΣΦΟΡΕΣ, ΕΝΦΙΑ, ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΕΤΣΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ,
ΑΓΩΝΙΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ,
ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ,
ΠΕΙΝΑΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ, ΜΗΠΩΣ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.