Η Makro στην Ελλάδα έχει 12 σημεία πώλησης και παρά τις σημαντικού ύψους πωλήσεις που ξεπερνούν σε ετήσια βάση τα 300 εκ Ευρώ δεν πετυχαίνει θετικό αποτέλεσμα. Είναι χαρακτηριστικό ότι έχει συσσωρευμένες ζημίες που ξεπερνούν τα 22 εκ Ευρώ. Από την άλλη πλευρά η χρηματοοικονομική της εικόνα είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική καθώς έχει μηδενικό δανεισμό και ουσιαστικά το πρόβλημα... των ζημιογόνων αποτελεσμάτων προκύπτει από το χαμηλό περιθώριο κέρδους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επικείμενη εξαγορά της makro από τη Σκλαβενίτης έρχεται αμέσως μετά την εξαγορά της αλυσίδας Χαλκιαδάκης στην Κρήτη από τον όμιλο Βερόπουλου.
Το γεγονός αυτό δείχνει τη νέα στρατηγική της εταιρίας που βγαίνει για πρώτη φορά εκτός Αθηνών και ταυτόχρονα μπαίνει στη χονδρική πώληση.
πηγή
View the Original article
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------