Ως σκόπιμη και προσχεδιασμένη παρουσιάζεται η εξαφάνιση του
Boeing 77 της Malaysia Airlines στο βιβλίο δύο Νεοζηλανδών που παρουσιάζουν όπως λένε "την αλήθεια πίσω από την πτήση 370".
Πρόκειται για τον πιλότο Ewan Wilson, και τον δημοσιογράφο των Waikato Times Geoff Taylor, που υποστηρίζουν δια της εις άτοπον απαγωγής ότι η τραγωδία δεν ήταν ατύχημα.
Οι συγγραφείς τονίζουν ότι το τέλος του βιβλίου θα σοκάρει το επιβατικό κοινό. "Για πρώτη φορά θα παρουσιάσουμε μια λεπτομερή ανάλυση της πτήσης, την απίστευτη διαδρομή που πήρε και ποιοςπιστεύουμε πως είχε τον έλεγχο του αεροσκάφους όταν αυτό βυθίστηκεστον Ινδικό Ωκεανό", δήλωσε ο Wilson στην ιστοσελίδα stuff.co.nz.
Η αφήγηση αρχίζει από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρστις 8 Μαρτίου και "παντρεύει" τις ζωές των 239 επιβατών και του πληρώματος, η μοίρα των οποίων συναντήθηκε εκείνη την ημέρα σε μια πτήση με προορισμό το Πεκίνο, που θεωρητικά ήταν μια πτήση ρουτίνας.
Ο Wilson, πρώην διευθύνων σύμβουλος σε δύο αεροπορικές εταιρείες, με ειδίκευση στις έρευνες για την ασφάλεια των μεταφορών, είπε ότι ερεύνησαν κάθε αποδεικτικό στοιχείο και εξάλειψαν όλα τα πιθανά σενάρια, με αποτέλεσμα ο αναγνώστης να μένει στο τέλος με ένασυγκλονιστικό και απίστευτο συμπέρασμα.
Οι συγγραφείς του βιβλίου ταξίδεψαν στην Μαλαισία για να μιλήσουν με τις αρχές καθώς με την οικογένεια του πιλότου του μοιραίου Boeing, Zaharie Ahmad Shah.
O Taylor λέει ότι οι αρχές ήταν απρόθυμες να παραδεχθούν την αλήθεια. "Για το καλό των συγγενών όσων ήταν στην πτήση, πρέπει να βγει η αλήθεια” επισημάνει.
"Αυτό που συνέβη στο MH370 δεν ήταν ατύχημα. Ήταν εσκεμμένο και υπολογισμένο και δεν έπρεπε ποτέ να επιτραπεί να συμβεί”, υπογράμμισε.
Ο Wilson, από την πλευρά του σημείωσε ότι η εξαφάνιση του MH370 μπορεί να αλλάξει για πάντα τα δεδομένα στην αεροπορία, αναφέροντας ότι τα γεγονότα της 8ης Μαρτίου μπορεί να επηρεάσουν το ποιες αεροπορικές εταιρείες θα επιλέγουν στο μέλλον οι επιβάτες.
Οι συγγραφείς συνιστούν να γίνουν άμεσες αλλαγές όσον αφορά τη διαχείριση των πληρωμάτων πτήσης και προτείνουν την εισαγωγή τεχνικών συστημάτων που δεν παραβιάζονται για να διασφαλιστεί ότι το αεροσκάφος μπορεί να παρακολουθείται ανά πάσα στιγμή.
Πηγή
Boeing 77 της Malaysia Airlines στο βιβλίο δύο Νεοζηλανδών που παρουσιάζουν όπως λένε "την αλήθεια πίσω από την πτήση 370".
Πρόκειται για τον πιλότο Ewan Wilson, και τον δημοσιογράφο των Waikato Times Geoff Taylor, που υποστηρίζουν δια της εις άτοπον απαγωγής ότι η τραγωδία δεν ήταν ατύχημα.
Οι συγγραφείς τονίζουν ότι το τέλος του βιβλίου θα σοκάρει το επιβατικό κοινό. "Για πρώτη φορά θα παρουσιάσουμε μια λεπτομερή ανάλυση της πτήσης, την απίστευτη διαδρομή που πήρε και ποιοςπιστεύουμε πως είχε τον έλεγχο του αεροσκάφους όταν αυτό βυθίστηκεστον Ινδικό Ωκεανό", δήλωσε ο Wilson στην ιστοσελίδα stuff.co.nz.
Η αφήγηση αρχίζει από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρστις 8 Μαρτίου και "παντρεύει" τις ζωές των 239 επιβατών και του πληρώματος, η μοίρα των οποίων συναντήθηκε εκείνη την ημέρα σε μια πτήση με προορισμό το Πεκίνο, που θεωρητικά ήταν μια πτήση ρουτίνας.
Ο Wilson, πρώην διευθύνων σύμβουλος σε δύο αεροπορικές εταιρείες, με ειδίκευση στις έρευνες για την ασφάλεια των μεταφορών, είπε ότι ερεύνησαν κάθε αποδεικτικό στοιχείο και εξάλειψαν όλα τα πιθανά σενάρια, με αποτέλεσμα ο αναγνώστης να μένει στο τέλος με ένασυγκλονιστικό και απίστευτο συμπέρασμα.
Οι συγγραφείς του βιβλίου ταξίδεψαν στην Μαλαισία για να μιλήσουν με τις αρχές καθώς με την οικογένεια του πιλότου του μοιραίου Boeing, Zaharie Ahmad Shah.
O Taylor λέει ότι οι αρχές ήταν απρόθυμες να παραδεχθούν την αλήθεια. "Για το καλό των συγγενών όσων ήταν στην πτήση, πρέπει να βγει η αλήθεια” επισημάνει.
"Αυτό που συνέβη στο MH370 δεν ήταν ατύχημα. Ήταν εσκεμμένο και υπολογισμένο και δεν έπρεπε ποτέ να επιτραπεί να συμβεί”, υπογράμμισε.
Ο Wilson, από την πλευρά του σημείωσε ότι η εξαφάνιση του MH370 μπορεί να αλλάξει για πάντα τα δεδομένα στην αεροπορία, αναφέροντας ότι τα γεγονότα της 8ης Μαρτίου μπορεί να επηρεάσουν το ποιες αεροπορικές εταιρείες θα επιλέγουν στο μέλλον οι επιβάτες.
Οι συγγραφείς συνιστούν να γίνουν άμεσες αλλαγές όσον αφορά τη διαχείριση των πληρωμάτων πτήσης και προτείνουν την εισαγωγή τεχνικών συστημάτων που δεν παραβιάζονται για να διασφαλιστεί ότι το αεροσκάφος μπορεί να παρακολουθείται ανά πάσα στιγμή.
Πηγή
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------