Με μικρή κατανάλωση και ελάχιστες εκπομπές CO2 που δεν το επιβαρύνουν με τέλη κυκλοφορίας, το Kia Rio με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,1 λίτρων αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση. |
To νέο Kia Rio, το οποίο γνωρίσαμε στα τέλη του προηγούμενου έτους με τον 1.200άρη βενζινοκινητήρα, αποκτά ένα ακόμη μεγάλο ατού, με την προσθήκη του πετρελαιοκινητήρα 1,1 λίτρων CRDi απόδοσης 75 ίππων. Έτσι, στην ενδιαφέρουσα σχεδίαση και στην ποιότητα κατασκευής που συνοδεύει το νέο μοντέλο της Kia, προσθέστε, ακόμη, τα πλεονεκτήματα που πηγάζουν από ένα ντιζελοκινητήρα που καταναλώνει μόλις 3,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 85 γραμμ./χλμ. (για την έκδοση EcoDynamics της δοκιμής μας), κάτι που σημαίνει απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. Το πακέτο «EcoDynamics» περιλαμβάνει σύστημα Idle Stop and Go, ειδικά σχεδιασμένη εμπρόσθια γρίλια και πίσω προφυλακτήρα που βελτιώνουν την αεροδυναμική, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και ένδειξη αλλαγής ταχύτητας (επίσης, οι συγκεκριμένες εκδόσεις έχουν μειωμένο βάρος σε σχέση με τις υπόλοιπες). (+) Κατανάλωση, Εκπομπές CO2, οδική συμπεριφορά (-) Mικροατέλειες στη συναρμογή, απόδοση κινητήρα στις χαμηλές στροφές Κινητήρας: Γραμμικός και οικονομικός Το Kia Rio εξοπλίζεται με ένα νέο 3κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1.120 κυβικών εκατοστών, που χρησιμοποιεί turbo μεταβλητής γεωμετρίας και άμεσο ψεκασμό, με απόδοση 75 ίππων και 170 Nm ροπής. Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 16,1 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει τα 160 χλμ./ώρα. Η Kia ανακοινώνει κατανάλωση που περιορίζεται στα 3,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 85 γρ./χλμ. Στην πράξη, το μοτέρ παρουσιάζεται ιδιαίτερα οικονομικό, καθώς, κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, οι καταναλώσεις που είδαμε στον υπολογιστή ταξιδίου κυμαίνονταν στα 4,5-5,0 λτ./100 χλμ., σε κανονικές συνθήκες κίνησης και με χρήση κλιματισμού. Καθʼ οδόν, ο 1,1 CRDi κινητήρας δείχνει τη δύναμή του πάνω από τις 2.000 με 2.500 σ.α.λ., την οποία αποδίδει γραμμικά μέχρι τον κόφτη. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο που εξοπλίζει στάνταρ το πετρελαιοκίνητο Rio παρουσιάζει θετική αίσθηση και ικανοποιεί με την κλιμάκωσή του, ενώ πολύ καλές είναι και οι εντυπώσεις μας από τη λειτουργία του συστήματος «Idle Stop and Go». Από 13.690 ευρώ και με πλήρη εξοπλισμό Οι τιμές για το Kia Rio με πετρελαιοκινητήρα των 1,1 λίτρων ξεκινούν από τα 13.690 ευρώ με την ειδική προσφορά των ελληνικής αντιπροσωπείας που φτάνει τα 900 ευρώ. Στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνονται το ESP, 6 αερόσακοι, air condition, μπροστινά ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα, προβολείς ομίχλης μπροστά, ράδιο CD με MP3 με χειριστήρια στο τιμόνι και θύρα USB και τέλος, το σύστημα ISG (Idle Stop & Go). Εσωτερικό: Μοντέρνο και ευχάριστο Το εσωτερικό του Rio, με το μοντέρνο διάκοσμο, είναι ευχάριστο και εργονομικό διαθέτοντας αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα που διευκολύνουν τον οδηγό και τους επιβάτες. Τις εντυπώσεις κερδίζει η σχεδίαση του ταμπλό και ειδικά τα αεροπορικού τύπου χειριστήρια του κλιματισμού, ενώ η ποιότητα των υλικών της καμπίνας βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Ορισμένες ενστάσεις μπορούν να διατυπωθούν μόνο για τη συναρμογή ορισμένων επιμέρους τμημάτων. Η μόνη διαφορά που εντοπίζεται στον ευανάγνωστο πίνακα οργάνων-σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις- είναι η απουσία του δείκτη θερμοκρασίας. Σχετικά με τους χώρους που παρέχει το Rio, οι επιβάτες δε θα συναντήσουν προβλήματα με τον αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια, με το πλάτος του πίσω καθίσματος να είναι κάπως περιορισμένο. Τέλος, ο χώρος αποσκευών των 288 λίτρων ( 923 λίτρα με πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων) είναι αρκετά εκμεταλλεύσιμος χάρη στο τετραγωνισμένο του σχήμα. Οδική συμπεριφορά: Προσανατολισμένο στην άνεση Tο Kia Rio παρουσιάζει συνολικά μια αρκετά καλή οδική συμπεριφορά, με τη ρύθμιση των αναρτήσεων να εξασφαλίζουν υψηλά περιθώρια άνεσης. Σε δρόμο με συνεχείς στροφές, οι κλίσεις του αυτοκινήτου κινούνται σε λογικά πλαίσια, ενώ σε συνθήκες πίεσης, το ΕSP επεμβαίνει διακριτικά προσδίδοντας ένα αίσθημα ασφάλειας. Ωστόσο, το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης παρουσιάζει μια σχετική ασάφεια, κατά τη κίνηση σε υψηλές ταχύτητες. Τέλος, τα επίπεδα θορύβου και οι κραδασμοί του 3κύλινδρου πετρελαιοκινητήρα, είναι περιορισμένα σε όλες τις συνθήκες κυκλοφορίας. http://www.autotriti.gr http://tosokaki.blogspot.gr/ |
Δοκιμή: Kia Rio 1,1 Diesel EcoDynamics
loading...
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------