ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Στα προϊόντα χωρίς φίρμα βρίσκουν διέξοδο οι καταναλωτές


Ικανοποιημένο από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δηλώνει το 68,7%



Σωσίβιο... στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αναζητούν όλο και περισσότερο τα νοικοκυριά, προκειμένου να μην... πνιγούν από την ακρίβεια των επώνυμων αλλά και τις αυξημένες οικονομικές υποχρεώσεις που έχουν λόγω της κρίσης και των μέτρων λιτότητας.

Μάλιστα, όπως προκύπτει από έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε 800 οικογένειες, την οποία δημοσιεύει η Ημερησία, ένα στα τέσσερα προϊόντα που ψωνίζουν από τα σούπερ μάρκετ είναι private label. Δηλαδή δεν έχουν φίρμα και φέρουν την επωνυμία της αλυσίδας που τα πουλά. Για την ακρίβεια, το ποσοστό που επιλέγει αυτά τα είδη είναι 26,5% από 21,5% πέρυσι.

Η πλειονότητα των καταναλωτών, το 68,7%, δηλώνει ικανοποίηση από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Δυσαρεστημένοι έδειξαν να είναι το 6% των ερωτηθέντων, ενώ το 25,3% απάντησαν «ούτε ικανοποιημένοι ούτε δυσαρεστημένοι».

Τα φθηνά ανώνυμα αγαθά δεν κάνουν κοινωνικές διακρίσεις... Οπως σημειώνει ο καθηγητής του Πανεπιστημίου, Γιώργος Μπάλτας, ο οποίος κι επιμελήθηκε της έρευνας, «οι περισσότερες δημογραφικές επιδράσεις είναι σχετικά ασθενείς. Τα προϊόντα αυτά αγοράζονται πλέον σήμερα από ετερογενή πληθυσμό και δεν απευθύνονται σε άτομα συγκεκριμένων δημογραφικών χαρακτηριστικών».

Σε ό,τι αφορά την πρόθεση αγοράς, τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν τις πρώτες επιλογές των νοικοκυριών (σε παρένθεση το ποσοστό προτίμησης): Χαρτικά (63,8%), αρτοσκευάσματα (47,7%), συσκευασμένα τρόφιμα (44,9%), απορρυπαντικά (40%), καθαριστικά (32,5%), γάλα και γαλακτοκομικά (28,8%), μη οινοπνευματώδη ποτά (23,3%), κατεψυγμένα τρόφιμα (18,7%), είδη προσωπικής καθαριότητας (16,7%), καφές (8,7%), ένδυση και υπόδηση από 5,6%.

Καλύτερη τιμή

Οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να συγκρίνουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με αυτά των επώνυμων παραγωγών:

Η συντριπτική πλειονότητα του δείγματος 98,1% θεωρεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικού σήματος έχουν καλύτερη τιμή.
Στο θέμα της ποιότητας, το 35,8% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι τα private label είναι χειρότερης ποιότητας και το 59,9% ίδιας. Μόνο το 4,3% τα θεωρεί ανώτερης ποιότητας από τα επώνυμα.

Το 61,7% του δείγματος βρίσκει τις συσκευασίες των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας χειρότερες, το 1,5% καλύτερες και το 36,8% εφάμιλλες με εκείνες των καθιερωμένων μαρκών. Εδώ τα δεδομένα της έρευνας τεκμηριώνουν τη σημαντική βελτίωση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στον τομέα της συσκευασίας.

Οι επωνυμίες των αλυσίδων έχουν χειρότερη φήμη σύμφωνα με το 56,2%, ίδια λέει ότι έχουν το 42%, ενώ μόνο το 1,8% του δείγματος θεωρεί ότι έχουν καλύτερη φήμη από τις μάρκες των γνωστών κατασκευαστών.

Οι προσφορές τους θεωρούνται χειρότερες από το 56,9%, ίδιες από το 36,9% και καλύτερες από το 6,2% των ερωτηθέντων. Εδώ παρατηρείται η επίδραση που έχουν στην κοινή γνώμη οι δυναμικές προσφορές και οι πολλές προωθητικές ενέργειες που γίνονται αυτή την περίοδο από τις μάρκες των γνωστών προμηθευτών.

Σε ερώτηση σφαιρικής αξιολόγησης των προϊόντων, το 30,5% των ερωτηθέντων θεωρεί τις ιδιωτικές ετικέτες χειρότερες, το 6,7% καλύτερες, ενώ το 62,8% τις θεωρεί ίδιες με τις μάρκες των γνωστών κατασκευαστών.


http://topeiraxtiri.blogspot.gr/
loading...


ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ..

loading...
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.

Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.


Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Item Reviewed: Στα προϊόντα χωρίς φίρμα βρίσκουν διέξοδο οι καταναλωτές Description: Rating: 5 Reviewed By: Χ.Σ.- (main administrator)
Scroll to Top