ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Τα ελληνικά καλλυντικά κατακτούν τον κόσμο


Από τη Νέα Υόρκη ως το Τόκιο οι γυναίκες «επενδύουν» σε αρώματα και κρέμες ελληνικής προέλευσης

Από τη Νέα Υόρκη ως το Τόκιο έχουν καταφέρει να διεισδύσουν έλληνες παραγωγοί καλλυντικών, ο κλάδος των οποίων παρουσιάζει θετική πορεία με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, εν αντιθέσει με άλλους κλάδους οι οποίοι καταγράφουν μείωση στη χώρα μας λόγω της οικονομικής στενότητας που επικρατεί στην Ελλάδα.

Ο χώρος της ομορφιάς αποτελεί έναν τομέα της οικονομίας που εμφανίζει σταθερές ανοδικές τάσεις, καθώς κυρίως οι γυναίκες «επενδύουν» σε καλλυντικά ακόμη και σε περιόδους κρίσεις. Διεκδικώντας μερίδιο από αυτόν τον κερδοφόρο κλάδο, ελληνικές εταιρείες καλλυντικών έχουν κερδίσει όχι μόνο την εμπιστοσύνη των ελλήνων καταναλωτών αλλά έχουν επεκταθεί και στις αγορές της Αμερικής, της Ευρώπης και της Ασίας. Αξίζει να αναφερθεί ότι σύμφωνα με έρευνα της Icap, η αγορά καλλυντικών στην Ελλάδα ακολούθησε ανοδική πορεία την περίοδο 1995-2004, με μέσο ετήσιο ρυθμό ανόδου περίπου 11% (σε αξία). Για την περίοδο 2005-2006 εκτιμάται ότι η αγορά καλλυντικών θα εμφανίσει άνοδο 3%-4% ετησίως. Οι εξαγωγές καλλυντικών το 2004 αντιπροσώπευσαν περίπου το 59% της εγχώριας παραγωγής.

H περαιτέρω επέκταση στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, καθώς και η ενίσχυση των ιδιοπαραγώμενων προϊόντων στις εν λόγω αγορές, αποτελεί τους άξονες της στρατηγικής του ομίλου Σαράντη, σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου. Πρόσφατα η εισηγμένη προέβη σε συμφωνία με τη ρωσική εταιρεία διανομής καταναλωτικών προϊόντων Reiting SA για τη σύσταση θυγατρικής εταιρείας υπό την ονομασία Sarantis Russia. Στην Τουρκία βρίσκεται στο τελικό στάδιο των διαπραγματεύσεων με τοπικό μεγαλοεπιχειρηματία των μίντια προκειμένου ο τελευταίος να αποκτήσει συμμετοχή ως 40% στο μετοχικό κεφάλαιο της θυγατρικής της Σαράντης στην Τουρκία ώστε από κοινού να επεκταθούν περαιτέρω στην τουρκική αγορά. Οι επενδύσεις στις οποίες θα προχωρήσει η εταιρεία την επόμενη τριετία έχει υπολογισθεί ότι θα ανέλθουν περίπου στα 25 εκατ. ευρώ.

H εταιρεία φυτικών καλλυντικών Apivita απέκτησε παρουσία στην αγορά της Ιαπωνίας με την είσοδό της σε 23 καταστήματα Holis και Sony Plaza. Στα ράφια των παραπάνω καταστημάτων η Apivita θα βρίσκεται με τις σειρές Aromatherapy και Express. H Apivita εξάγει ακόμη στις αγορές των ΗΠΑ, Χονγκ Κονγκ, Ταϊβάν, Ντουμπάι, Ισπανίας, Αγγλίας, Σουηδίας, Γερμανίας, Ιρλανδίας, Βελγίου, Φιλιππίνων, Κύπρου και Βουλγαρίας. H εκτίμηση της εταιρείας για το 2005 είναι ότι οι εξαγωγές θα ξεπεράσουν το 10% του κύκλου εργασιών.

Τέλος ανάλογη πορεία στο εξωτερικό παρουσιάζει και η εταιρεία φυτικών καλλυντικώνΚορρέ, η οποία σήμερα διανέμει τα προϊόντά της σε εξειδικευμένα καταστήματα στο Λονδίνο, στο Παρίσι, στη Νέα Υόρκη, στο Λος Άντζελες, στο Μιλάνο, στη Ρώμη, στο Μόναχο, στο Βερολίνο, στη Βαρκελώνη, στο Αμστερνταμ, στη Σιγκαπούρη, στο Χονγκ Κονγκ, κ.α.π.


http://imathia-news.blogspot.gr/
loading...


ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ..

loading...
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.

Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.


Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Item Reviewed: Τα ελληνικά καλλυντικά κατακτούν τον κόσμο Description: Rating: 5 Reviewed By: Χ.Σ.- (main administrator)
Scroll to Top