Νωρίτερα, εξηγήσεις για την ανάρτηση της ελληνικής σημαίας δίπλα στην αλβανική έδωσε ο διευθυντής του σχολείου, παραδεχόμενος ότι ο ίδιος βρισκόταν πίσω από το συμβάν, το οποίο κάποιοι παρουσίασαν ως δήθεν… αλβανική πρόκληση.
«Ο διευθυντής του σχολείου μού ανέφερε ότι καμία σημαία δεν κατέβηκε από τον ιστό, αλλά χρησιμοποιήθηκε άλλη, την οποία ο ίδιος προσκόμισε και τοποθετήθηκε δίπλα στην αλβανική, σηματοδοτώντας αφενός την έναρξη του προγράμματος αλλά και αφετέρου την παρουσία του Αλβανού πρόξενου» τονίζει ο διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ν. Χανίων Στέλιος Ζερβάκης, σε γραπτή του ανακοίνωση.
Με την ίδια ανακοίνωση, αποδίδει τις αντιδράσεις μαθητών και γονέων του σχολείου στην ελλιπή ενημέρωση για την έναρξη του εκπαιδευτικού προγράμματος εκμάθησης της αλβανικής γλώσσας σε Αλβανόπουλα β’ και γ’ γενιάς και στην απουσία διαλογικής συζήτησης για την αναγκαιότητά του, με σκοπό την υλοποίησή του.
«Στη συνέχεια ενημερώθηκα ότι κατόπιν αυτών η σχολική κοινότητα αποφάσισε να μην εισηγηθεί θετικά για παραχώρηση αίθουσας στον δήμο Χανίων και ότι δεν επιθυμεί την υλοποίηση του προγράμματος στο σχολείο, με αποτέλεσμα τη λήξη της κατάληψης.
Η άρνηση οποιασδήποτε σχολικής κοινότητας για την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων δεν σημαίνει απαραίτητα και τη ματαίωσή τους. Το ίδιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, καθώς και οποιοδήποτε άλλο, μπορεί να υλοποιηθεί σε άλλη σχολική μονάδα.
Άλλωστε, ένας από τους βασικούς στόχους της εκπαίδευσης είναι η ευαισθητοποίηση ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας με σκοπό την υλοποίηση οποιουδήποτε εκπαιδευτικού προγράμματος που προσδίδει μαθησιακά, κοινωνικά και γνωστικά αποτελέσματα» καταλήγει ο κ. Ζερβάκης.
Πλήρη άγνοια δηλώνει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
Αποστάσεις από τα όσα συνέβησαν πήρε με επίσημη ανακοίνωσή του και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου.
«Ο σύλλογος ΔΕΝ έχει εκδώσει καμία ανακοίνωση για το θέμα το οποίο αναγράφεται και σε καμία περίπτωση δεν έστειλε ανώνυμα τέτοια απαράδεκτη επιστολή» αναφέρει ο κ. Παύλος Μουρτζάκης και εξηγεί πως «με μια μικρή αναζήτηση στο διαδίκτυο ανακαλύψαμε την πηγή της όλης παραπληροφόρησης αλλά και υποκίνησης των παιδιών για τη σημερινή κατάληψη, με την οποία ο σύλλογος ήταν αντίθετος, επειδή ακριβώς δεν γνώριζε τι ουσιαστικά είχε γίνει μέσα στο Σαββατοκύριακο».
Όπως εξηγεί, η κατάληψη διακόπηκε μετά από σύγκληση του σχολικού συμβουλίου και καταγγέλλει ότι για ένα απλό διαδικαστικό θέμα «παρακινήθηκαν παιδιά για να γίνει κατάληψη ώστε να δημιουργηθούν εντυπώσεις».
«Ο σύλλογός μας σε καμία περίπτωση δεν θα εξέδιδε ανακοίνωση ανώνυμα και γενικά. Το Δ.Σ. έχει άτομα με ονοματεπώνυμο και δεν έχει κανένα λόγο να κρύβεται. Δεν ασκούμε ούτε εξωτερική πολιτική ούτε εκπαιδευτική πολιτική. Το μόνο που ζητάμε είναι να έχουν τα παιδιά μας την παιδεία την οποία πρέπει να έχουν χωρίς μικροπολιτικές παρακινήσεις» καταλήγει στην ανακοίνωσή του.
ΠΗΓΗ: zarpanews.gr
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------