Το απαράμιλλης ομορφιάς σκάφος ενός δισεκατομμυριούχου από το Χονγκ Κονγκ έγινε αντικείμενο σχολιασμού από τους τουρίστες και τους θαμώνες του νησιού που έχουν πάψει πλέον να εντυπωσιάζονται από τα πολυτελή γιοτ. Ωστόσο στη συγκεκριμένη περίπτωση άπαντες συμφώνησαν ότι πρόκειται για κάτι μοναδικό.
Πρόκειται για το τελευταίο «παιχνίδι» του δισεκατομμυριούχου εφοπλιστή Αντο Μάρντεν ο οποίος δραστηριοποιείται στη...
Νοτιοανατολική Ασία και θεωρείται ένας από τους πιο ισχυρούς στον ναυτιλιακό χώρο. Το super yacht μοιάζει με διαστημόπλοιο που μπορεί να επιπλέει στο νερό, αν και το μοναδικό πράγμα που σίγουρα δεν μπορεί να κάνει είναι να πετάξει. Την περασμένη βδομάδα το θαύμασαν μένοντας με το στόμα ανοιχτό οι σκαφάτοι στον κόλπο της Ψαρούς, εκεί όπου εντοπίστηκε το «Adastra», όπως είναι η ονομασία αυτού του ασύλληπτης ομορφιάς σκάφους, το οποίο σημαίνει «Στα αστέρια», τα οποία κάλλιστα μπορείς να παρατηρήσεις καθισμένος σε μία από τις δερμάτινες αναπαυτικές καρέκλες της υπερπολυτελούς τραπεζαρίας του. Ωστόσο υπάρχει και μια μικρή λεπτομέρεια στον τρόπο λειτουργίας του που το κάνει πράγματι ξεχωριστό.
Το υπερπολυτελές γιοτ δέχεται εντολές από τον καπετάνιο του όπως έκανε ο Ιππότης της Ασφάλτου Μάικλ Νάιτ κάθε φορά που ζητούσε τη συνδρομή της υπερσύγχρονης μαύρης Pontiac με το όνομα Κιτ. Ο Αντο Μάρντεν, πάντως, δεν χρησιμοποιεί κάποιο έξυπνο ρολόι για να μιλήσει στο σκάφος του, αλλά ένα iPad στο οποίο έχει εγκαταστήσει ένα εξελιγμένο πρόγραμμα αυτόματης πλοήγησης το οποίο του επιτρέπει να καθοδηγεί το «Adastra» μέχρι και από απόσταση 50 μέτρων.
Σύμφωνα με το περιοδικό «Boat International», το «Adastra» είναι «ένα από τα πιο εκπληκτικά σκάφη αναψυχής στον κόσμο». Χαρακτηρίζεται ένα θαλάσσιο παλάτι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και την ανάλογη πολυτέλεια για να φιλοξενήσει τον δισεκατομμυριούχο ιδιοκτήτη του και τους εκλεκτούς φίλους του.
Ο Αντον Μάρντεν είναι ο ιδιοκτήτης της Fenwick Shipping Services, μιας ναυτιλιακής εταιρείας ειδικευμένης σε πλοία ξηρού φορτίου η οποία διαθέτει έξι πλοία και δραστηριοποιείται σε Χονγκ Κονγκ και Αυστραλία, και πρόεδρος της FIM Limited, ιδιοκτήτριας εταιρείας του ομίλου Magsaysay Transport & Logistics με έδρα τη Μανίλα και κύριο αντικείμενο τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων.
Ο Αντο Μάρντεν και η σύζυγός του Ιλέιν είναι ιδιοκτήτες και δύο τροπικών νησιών κοντά στις ακτές της Ινδονησίας.
Το «Adastra» έχει σχεδιαστεί ειδικά για να κόβει τα κύματα καθώς γλιστράει στην ανοιχτή θάλασσα. Για την κατασκευή του χρειάστηκαν τρία ολόκληρα χρόνια και δύο ακόμα για τον σχεδιασμό του.
Εχει μήκος 42,5 μέτρα, πλάτος 16 μέτρα, ζυγίζει 52 τόνους και η αξία του εκτιμάται στα 15 εκατ. δολάρια. Η τεράστια δεξαμενή βενζίνης, συνδυαζόμενη με τη δυναμική ιστιοπλοϊκή απόδοση του σκάφους, επιτρέπει στο «Adastra» να ταξιδεύει συνεχώς για 4.000 μίλια χωρίς ανεφοδιασμό, όσο δηλαδή είναι η απόσταση από το Λονδίνο μέχρι τη Νέα Υόρκη.
Το κύτος του «Adastra» είναι χτισμένο από γυαλί και κέβλαρ και μπορεί να φιλοξενήσει εννέα επισκέπτες και έξι άτομα πλήρωμα.
Το σαλόνι του καταστρώματος έχει πανοραμική θέα ενώ το ανοιχτό πιλοτήριο διαθέτει πολυτελείς δερμάτινους καναπέδες και στις δύο πλευρές. Το ανοιχτό κατάστρωμα που βρίσκεται στην πρύμνη φιλοξενεί μια πλατφόρμα κολύμβησης. Ενα επιπλέον χαρακτηριστικό του είναι ότι διαθέτει ενσωματωμένο σύστημα παρακολούθησης πλοίων. Το hitech yacht τροφοδοτείται από τον κινητήρα Caterpillar C18 1150hp ενώ διαθέτει δύο ακόμα κινητήρες Yanmar 110hp που του προσφέρουν έξτρα ώθηση. Το κατάστρωμα στο πίσω μέρος του σκάφους διαθέτει καναπέ και χώρο για μπαρ και τραπεζαρία προς τα δεξιά, ενώ ο κεντρικός σταθμός, ο οποίος έχει καθίσματα για δύο άτομα, είναι τοποθετημένος σε ένα ανυψωμένο πιλοτήριο.
Το «Adastra» είναι το τελευταίο σε μια μακρά σειρά σούπερ σκαφών που ανταγωνίζονται για το ποιο διαθέτει την πιο υψηλή τεχνολογία.
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------