Εαν λογαριάσει κανείς τι πρέπει να καταβάλει επι των κερδών, ένας ελεύθερος επαγγελματίας ή μια επιχείρηση, θα συνειδητοποιήσει οτι:
α) η φοροδιαφυγή είναι μέσον επιβίωσης για τη συντριπτική πλειονότητα και β) για να βγει μια επιχείρηση με αυτούς τους συντελεστές θα πρέπει να έχει τεράστια κέρδη, πράγμα σχεδόν απίθανο. Είμαστε η μοναδική χώρα στην υφήλιο που τιμωρεί τον ΙΤ αθροιστικά με: 2229% φορολογικό συντελεστή, προκαταβολή φόρου 100% (είμαστε μέχρι τώρα στο 44-58%), μη ανταποδοτικές εισφορές ασφαλιστικού 26,95-38,1% (άρα 70,95-96,1%), ΕΝΦΙΑ, τέλος επιτηδεύματος και εισφορά αλλυλεγγύης!!! Όποιος εργάζεται, τιμωρείται! Και όλα αυτά μετά απο 7 χρόνια κρίσης! Και ακόμη απορούμε ή ευφυολογούμε γιατί η ανεργία είναι εκεί που είναι; Aν δε, κάποιος ζητήσει να κάνει μια επένδυση στη χώρα, πέρα της φοροληστείας, θα βρεθεί αντιμέτωπος και με την πραγματικότητα του Σταθάκη: "...είμαστε μια Ευρωπαϊκή χώρα...". Επομένως οι περιβαλλοντικές αδιοδοτήσεις και οι πάσεις φύσεως αδειοδοτήσεις διαρκούν πεντετίες, δεκαετίες ή δεν βγαίνουν ποτέ!!! Μην απορρούμε λοιπόν με τα χάλια μας. Εκείνο που χρειάζετε είναι: α)ριζικές νομοθετικές πρωτοβουλίες και αναθεώρηση του συντάγματος ωστε να γίνει η ελληνική νομοθεσία πιο φιλική στις επενδύσεις και οι αδειοδοτήσεις να βγαίνουν ακαριαία, β)ριζικές παρεμβάσεις στη δικαιοσύνη ωστε οι εκδικάσεις που σχετίζονται με επενδύσεις και οικονομική ανάπτυξη να προχωρούν κατα προτεραιότητα, γ)εκλογίκευση φορολογικών-εισφορολογικών συντελεστών με θέσπιση πλαφόν 40% επι των κερδών σε φόρους-εισφορές, δ)κατάργηση των μετρητών και χρήση πλαστικού χρήματος ΠΑΝΤΟΥ. Προκειμένου να εφαρμοστούν τα άνωθεν, μπορεί να χρειαστεί να γίνει αρχικά μείωση σε μισθούς και συντάξεις. Άλλος δρόμος όμως δεν υπάρχει. Οι μισθοί και οι συντάξεις, όπως βαίνουν τα πράγματα, πάνε για μηδενισμό όσο η χώρα βυθίζεται στη στασιμοχρεωκοπία. Πριν 4 χρόνια, επι κυβερνήσεως Σαμαρά, επανεκίνησαν μετά απο κοπιώδεις προσπάθιες τα έργα στους Αυτοκινητοδρόμους. Σήμερα η χώρα διαθέτει υπερσύγχρονο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων κι ο κος Τσίπρας κόβει κορδέλες υιοθετώντας τα έργα που κάποτε πολεμούσε. Όσο τα έργα δούλευαν, το δημόσιο κέρδιζε εισφορές, φόρους εισοφήματος, ΦΠΑ. Τα έργα τελείωσαν και ο πάνσοφη κυβέρνηση συριζανελ φρόντισε να μην υπάρχει διάδοχη κατάσταση. Πάγωσε το Ελληνικό, την Eldorado, η γραμμή 4 του μετρό πάει για το 2019. Ο κατασκευαστικός κλάδος τελείωσε και μαζί του και οι εισπράξεις. Επιτέλους, η στιγμή που ο συριζα θα βρεθεί αντιμέτωπος με τις ευθύνες του, έφθασε.
αναγνωστης
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------