Χωρίς την αποκρατικοποίηση, στην…
ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να μπει λουκέτο. Αυτό υποστηρίζει το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) απαντώντας σε ερώτηση βουλευτή του ελληνικού Κοινοβουλίου.
Συγκεκριμένα, το ΤΑΙΠΕΔ, απαντώντας στην ερώτηση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Γ. Γερμενή, αναφέρει ότι «η αποκρατικοποίηση (της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον ανοιχτό φάκελο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Ε.Ε.) περί παράνομων κρατικών ενισχύσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ». Και σύμφωνα με το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, η επιτυχής αποκρατικοποίηση αποτελεί βασική προϋπόθεση για:
1. Τη διαγραφή του χρέους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, που είναι της τάξεως των 800 εκατ. ευρώ.
2. Τη μη επιβολή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντολής ανάκτησης της παράνομης κρατικής ενίσχυσης και
3. Το κλείσιμο του φακέλου της Ε.Ε. περί παράνομων κρατικών ενισχύσεων.
Με άλλα λόγια, αν δεν ιδιωτικοποιηθεί, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κλείσει, καθώς θεωρείται αδύνατον να υπάρξει επιστροφή 800 εκατ. ευρώ στον ΟΣΕ.
Παράλληλα, απαντώντας το ΤΑΙΠΕΔ σε ερώτηση του βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουίκ, σχετικά με την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, αναφέρει ότι η αποκρατικοποίηση θα καταστήσει πιο ανταγωνιστικά τα περιφερειακά αεροδρόμια και, επιπλέον, οι συμφωνίες που έχουν επιτευχθεί, διασφαλίζουν πλήρως τις αμυντικές ανάγκες της χώρας.
Σε ό,τι αφορά το τελευταίο, το ΤΑΙΠΕΔ αναφέρει πως η συμφωνία που έχει εκπονηθεί με τον παραχωρησιούχο, έχει εγκριθεί από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) αλλά και την Πολεμική Αεροπορία. «Οι αρμοδιότητες της Π.Α., της ΥΠΑ και των παραχωρησιούχων είναι ορισμένες ξεκάθαρα σε παράρτημα της σύμβασης παραχώρησης…». Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται, στα αεροδρόμια με βαριά στρατιωτική παρουσία (Χανιά, Ακτιο) παραχωρείται μόνο το αμιγώς πολιτικό κομμάτι του αεροδρομίου (π.χ. αεροσταθμός, πίστα πολιτικών αεροσκαφών, πάρκινγκ αυτοκινήτων). Οι υποδομές κοινής χρήσης (διάδρομος προσγείωσης, τροχοδρόμοι) παραμένουν υπό τον πλήρη έλεγχο της Π.Α. και ο παραχωρησιούχος μπορεί να τα χρησιμοποιεί έναντι τιμήματος που θα πληρώνει στην Π.Α. Στα αεροδρόμια με στρατιωτική παρουσία (Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Σαντορίνη), ο παραχωρησιούχος δεν έχει καμία πρόσβαση στο στρατιωτικό τμήμα του αεροδρομίου.
Σε ό,τι αφορά τις χρεώσεις, το ΤΑΙΠΕΔ αναφέρει ότι υπάρχει πλαφόν σε αυτές που μπορεί να επιβάλει ο παραχωρησιούχος σε κάθε επιβάτη. Τα όρια αυτά έχουν οριστεί στα 14,5 ευρώ για περίοδο περίπου τεσσάρων ετών και στα 20 ευρώ μετά τα πρώτα τέσσερα έτη. Από τα τέλη αυτά, ένα ευρώ θα διατεθεί στο ελληνικό Δημόσιο, για τη χρηματοδότηση της ΥΠΑ και την επιδότηση των άγονων αερογραμμών, ενώ επιπλέον 1,5 ευρώ θα διατεθεί για τη χρέωση υπηρεσιών ασφάλειας, χωρίς να έχει δικαίωμα ο παραχωρησιούχος να βγάλει κέρδος (κοστοστρεφής υπηρεσία). Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, οι νέες χρεώσεις σε συνδυασμό με τις επενδύσεις που θα πραγματοποιήσει ο παραχωρησιούχος, θα αναβαθμίσει τα αεροδρόμια και θα καταστήσει πιο ανταγωνιστική τη χώρα ως προορισμό.
Πηγή
ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να μπει λουκέτο. Αυτό υποστηρίζει το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) απαντώντας σε ερώτηση βουλευτή του ελληνικού Κοινοβουλίου.
Συγκεκριμένα, το ΤΑΙΠΕΔ, απαντώντας στην ερώτηση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Γ. Γερμενή, αναφέρει ότι «η αποκρατικοποίηση (της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον ανοιχτό φάκελο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Ε.Ε.) περί παράνομων κρατικών ενισχύσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ». Και σύμφωνα με το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, η επιτυχής αποκρατικοποίηση αποτελεί βασική προϋπόθεση για:
1. Τη διαγραφή του χρέους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, που είναι της τάξεως των 800 εκατ. ευρώ.
2. Τη μη επιβολή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντολής ανάκτησης της παράνομης κρατικής ενίσχυσης και
3. Το κλείσιμο του φακέλου της Ε.Ε. περί παράνομων κρατικών ενισχύσεων.
Με άλλα λόγια, αν δεν ιδιωτικοποιηθεί, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κλείσει, καθώς θεωρείται αδύνατον να υπάρξει επιστροφή 800 εκατ. ευρώ στον ΟΣΕ.
Παράλληλα, απαντώντας το ΤΑΙΠΕΔ σε ερώτηση του βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουίκ, σχετικά με την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, αναφέρει ότι η αποκρατικοποίηση θα καταστήσει πιο ανταγωνιστικά τα περιφερειακά αεροδρόμια και, επιπλέον, οι συμφωνίες που έχουν επιτευχθεί, διασφαλίζουν πλήρως τις αμυντικές ανάγκες της χώρας.
Σε ό,τι αφορά το τελευταίο, το ΤΑΙΠΕΔ αναφέρει πως η συμφωνία που έχει εκπονηθεί με τον παραχωρησιούχο, έχει εγκριθεί από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) αλλά και την Πολεμική Αεροπορία. «Οι αρμοδιότητες της Π.Α., της ΥΠΑ και των παραχωρησιούχων είναι ορισμένες ξεκάθαρα σε παράρτημα της σύμβασης παραχώρησης…». Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται, στα αεροδρόμια με βαριά στρατιωτική παρουσία (Χανιά, Ακτιο) παραχωρείται μόνο το αμιγώς πολιτικό κομμάτι του αεροδρομίου (π.χ. αεροσταθμός, πίστα πολιτικών αεροσκαφών, πάρκινγκ αυτοκινήτων). Οι υποδομές κοινής χρήσης (διάδρομος προσγείωσης, τροχοδρόμοι) παραμένουν υπό τον πλήρη έλεγχο της Π.Α. και ο παραχωρησιούχος μπορεί να τα χρησιμοποιεί έναντι τιμήματος που θα πληρώνει στην Π.Α. Στα αεροδρόμια με στρατιωτική παρουσία (Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Σαντορίνη), ο παραχωρησιούχος δεν έχει καμία πρόσβαση στο στρατιωτικό τμήμα του αεροδρομίου.
Σε ό,τι αφορά τις χρεώσεις, το ΤΑΙΠΕΔ αναφέρει ότι υπάρχει πλαφόν σε αυτές που μπορεί να επιβάλει ο παραχωρησιούχος σε κάθε επιβάτη. Τα όρια αυτά έχουν οριστεί στα 14,5 ευρώ για περίοδο περίπου τεσσάρων ετών και στα 20 ευρώ μετά τα πρώτα τέσσερα έτη. Από τα τέλη αυτά, ένα ευρώ θα διατεθεί στο ελληνικό Δημόσιο, για τη χρηματοδότηση της ΥΠΑ και την επιδότηση των άγονων αερογραμμών, ενώ επιπλέον 1,5 ευρώ θα διατεθεί για τη χρέωση υπηρεσιών ασφάλειας, χωρίς να έχει δικαίωμα ο παραχωρησιούχος να βγάλει κέρδος (κοστοστρεφής υπηρεσία). Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, οι νέες χρεώσεις σε συνδυασμό με τις επενδύσεις που θα πραγματοποιήσει ο παραχωρησιούχος, θα αναβαθμίσει τα αεροδρόμια και θα καταστήσει πιο ανταγωνιστική τη χώρα ως προορισμό.
Πηγή
View the Original article
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------