ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ -ΧΩΡΙΣ ΘΥΜΑΤΑ- ΤΟΥ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΤΟΥ Κ.ΗΛΙΑΚΗ
Αερομαχίες από αυτές που έχουν πολλά χρόνια να δουν τα ελληνικά readiness εκτυλίχθησαν σήμερα το μεσημέρι και περί τις 13:00 ανατολικά της Κρήτης και νότια της Καρπάθου όταν τουρκικό «πακέτο» αεροσκαφών αποτελούμενο από 4 αναβαθμισμένα F-16 CCIP και φωτοαναγνωριστικά RF-4Ε επιχείρησαν διείσδυση ανάλογη με αυτή που οδήγησε στο θάνατο τον Σμηναγό Κωνσταντίνο Ηλιάκη τον τραγικό εκείνο Μάιο του 2006.
Όπως αναφέρουν απόλυτα ασφάλειας πηγές στο defencenet,gr από το ΓΕΕΘΑ στο Κεντρικό, Νότιο και Ν.Α. Αιγαίο η κατάσταση σήμερα ήταν «ιδιαίτερα επιβαρυμένη» από τις πολλαπλές διεισδύσεις στο Εθνικό Εναέριο Χώρο πακέτων ή και μεμονωμένων τουρκικών μαχητικών και αεροσκαφών ΑΦΝΣ τύπου CN-235.
Στο πιο σοβαρό επεισόδιο από αυτά 4 τουρκικά F-16 CCIP συνοδεύοντας ένα ή δύο RF-4Ε επιχείρησαν αποστολή στρατηγικής αναγνώρισης των ελληνικών αντιαεροπορικών S-300 PMU-1 που βρίσκονται στην 126 ΠΜ και των SHORADS TOR-M! που υποτίθεται ότι προστατεύουν τα S-300 (οι Ρώσοι έχουν χαρακτηρίσει ως «απαράδεκτο» το επίπεδο συντήρησής τους).
Κατά την προσέγγιση του τουρκικού «πακέτου» Ανατολικά της Κρήτης ήρθαν σε επαφή με ελληνικά F-16 blοck 52+ τα οποία στο μεταξύ είχαν απογειωθεί από τα readiness της 115ΠΜ.
Με την εμφάνιση των δύο ελληνικών μαχητικών τα τουρκικά μαχητικά αντέδρασαν επιχειρώντας να προκαλέσουν τους Έλληνες πιλότους σε εμπλοκή. Όπερ και εγένετο.
Ακολούθησε αερομαχία με δύο εμπλοκές εκ των οποίων η μια ήταν ιδιαίτερα σκληρή καθώς όπως διαπιστώθηκε ο χειριστής του ενός από τα τουρκικά F-16 ήταν ιδιαίτερα έμπειρος επιχειρώντας εις μάτην να «στριμώξει» το ελληνικό μαχητικό που είχε εμπλακεί μαζί του, παρόλα αυτά οι ελιγμοί που πραγματοποιούσε ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνοι.
Αποτέλεσμα τα δύο μαχητικά να προσεγγίσουν πολύ κοντά το ένα το άλλο με κίνδυνο πρόκλησης εναέριας σύγκρουσης.
Την ώρα που διεξάγονταν οι εμπλοκές αυτές σε συναγερμό (δηλαδή με scramble του ενός λεπτού) βρίσκονταν τα υπόλοιπα readiness της Κρήτης αλλά και της Σκύρου με τα πληρώματα των μαχητικών να βρίσκονται μέσα στα πιλοτήρια) καθώς η τακτική κατάσταση και οι είσοδοι των τουρκικών αεροσκαφών μαχητικών και ΑΦΝΣ ξεπερνούσαν κατά πολύ τις συνήθεις τουρκικές προκλήσεις.
Εν τέλει επιτεύχθηκε αναχαίτιση των τουρκικών μαχητικών και ματαίωση της αποστολής τους ενώ είχαν προσεγγίσει το Β.Α. άκρο της Κρήτης. Η κατάσταση παρακολουθείται πολύ στενά τόσο από το ΓΕΕΘΑ και το ΓΕΑ όσο και από το ΠΝ
Πηγή
Αερομαχίες από αυτές που έχουν πολλά χρόνια να δουν τα ελληνικά readiness εκτυλίχθησαν σήμερα το μεσημέρι και περί τις 13:00 ανατολικά της Κρήτης και νότια της Καρπάθου όταν τουρκικό «πακέτο» αεροσκαφών αποτελούμενο από 4 αναβαθμισμένα F-16 CCIP και φωτοαναγνωριστικά RF-4Ε επιχείρησαν διείσδυση ανάλογη με αυτή που οδήγησε στο θάνατο τον Σμηναγό Κωνσταντίνο Ηλιάκη τον τραγικό εκείνο Μάιο του 2006.
Όπως αναφέρουν απόλυτα ασφάλειας πηγές στο defencenet,gr από το ΓΕΕΘΑ στο Κεντρικό, Νότιο και Ν.Α. Αιγαίο η κατάσταση σήμερα ήταν «ιδιαίτερα επιβαρυμένη» από τις πολλαπλές διεισδύσεις στο Εθνικό Εναέριο Χώρο πακέτων ή και μεμονωμένων τουρκικών μαχητικών και αεροσκαφών ΑΦΝΣ τύπου CN-235.
Στο πιο σοβαρό επεισόδιο από αυτά 4 τουρκικά F-16 CCIP συνοδεύοντας ένα ή δύο RF-4Ε επιχείρησαν αποστολή στρατηγικής αναγνώρισης των ελληνικών αντιαεροπορικών S-300 PMU-1 που βρίσκονται στην 126 ΠΜ και των SHORADS TOR-M! που υποτίθεται ότι προστατεύουν τα S-300 (οι Ρώσοι έχουν χαρακτηρίσει ως «απαράδεκτο» το επίπεδο συντήρησής τους).
Κατά την προσέγγιση του τουρκικού «πακέτου» Ανατολικά της Κρήτης ήρθαν σε επαφή με ελληνικά F-16 blοck 52+ τα οποία στο μεταξύ είχαν απογειωθεί από τα readiness της 115ΠΜ.
Με την εμφάνιση των δύο ελληνικών μαχητικών τα τουρκικά μαχητικά αντέδρασαν επιχειρώντας να προκαλέσουν τους Έλληνες πιλότους σε εμπλοκή. Όπερ και εγένετο.
Ακολούθησε αερομαχία με δύο εμπλοκές εκ των οποίων η μια ήταν ιδιαίτερα σκληρή καθώς όπως διαπιστώθηκε ο χειριστής του ενός από τα τουρκικά F-16 ήταν ιδιαίτερα έμπειρος επιχειρώντας εις μάτην να «στριμώξει» το ελληνικό μαχητικό που είχε εμπλακεί μαζί του, παρόλα αυτά οι ελιγμοί που πραγματοποιούσε ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνοι.
Αποτέλεσμα τα δύο μαχητικά να προσεγγίσουν πολύ κοντά το ένα το άλλο με κίνδυνο πρόκλησης εναέριας σύγκρουσης.
Την ώρα που διεξάγονταν οι εμπλοκές αυτές σε συναγερμό (δηλαδή με scramble του ενός λεπτού) βρίσκονταν τα υπόλοιπα readiness της Κρήτης αλλά και της Σκύρου με τα πληρώματα των μαχητικών να βρίσκονται μέσα στα πιλοτήρια) καθώς η τακτική κατάσταση και οι είσοδοι των τουρκικών αεροσκαφών μαχητικών και ΑΦΝΣ ξεπερνούσαν κατά πολύ τις συνήθεις τουρκικές προκλήσεις.
Εν τέλει επιτεύχθηκε αναχαίτιση των τουρκικών μαχητικών και ματαίωση της αποστολής τους ενώ είχαν προσεγγίσει το Β.Α. άκρο της Κρήτης. Η κατάσταση παρακολουθείται πολύ στενά τόσο από το ΓΕΕΘΑ και το ΓΕΑ όσο και από το ΠΝ
Πηγή
View the Original article
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------