ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Νικολέττα Καρρά: Δεν νιώθω φαβορί στο Dancing

type='html'>

«Θέλουμε πολύ ένα παιδάκι με τον σύζυγό μου»

Για τη σειρά «Συμμαθητές», στην οποία πρωταγωνιστεί, το «Dancing», αλλά και την προσωπική της ζωή μίλησε η Νικολέτα Καρρά στην «Αγορά».

«Είχα δεχθεί και στο παρελθόν άλλες δύο κρούσεις για να λάβω μέρος στο παιχνίδι, ωστόσο οι τότε συγκυρίες της ζωής και της δουλειάς μου δεν μου το επέτρεπαν χρονικά» είπε αρχικά για τις προτάσεις που είχε δεχθεί στο παρελθόν για το show χορού.

Όσο για το αν νιώθει ότι ο κόσμος τη θεωρεί φαβορί για τη νίκη του φετινού κύκλου; «Όχι, δεν νιώθω καθόλου φαβορί. Εξάλλου, αν δεις την πορεία του DWTS όλα αυτά τα χρόνια, θα παρατηρήσεις πως όσοι θεωρούνται φαβορί ποτέ δεν έχουν φτάσει στον τελικό του παιχνιδιού», απάντησε.


Αναφερόμενη στη συμμετοχή της στους «Συμμαθητές» του ΑΝΤ1, είπε: «Θεωρώ πως ζω μία από τις πιο δυνατές μου στιγμές επαγγελματικά, γιατί μέσω της σειράς κατάφερα, επιτέλους, να “τσαλακωθώ” και να δείξω στο κοινό μια εντελώς διαφορετική πλευρά του εαυτού μου. Μόλις πήρα το σενάριο στα χέρια μου και διάβασα τον ρόλο, είπα μέσα μου: “Αυτό τον ρόλο θα πλήρωνα για να τον κάνω”» ανέφερε, ενώ σε άλλο σημείο της συνέντευξης αποκάλυψε πως η εξωτερική της εμφάνιση έχει σταθεί αφορμή να χάσει ρόλους: «Η αλήθεια είναι ότι ορισμένοι άνθρωποι από τον χώρο με έχουν αμφισβητήσει στο παρελθόν επειδή έχω μια συγκεκριμένη εμφάνιση. Έχω αντιμετωπίσει ρατσισμό λόγω της εμφάνισής μου, ρατσισμό του τύπου “τι θέλει τώρα να μας πει κι αυτή από θέατρο;” . Εχω χάσει ρόλους λόγω της εμφάνισής μου. Δυστυχώς, κάποια άτομα του χώρου πιστεύουν ακόμη πως για να είσαι καλή ηθοποιός πρέπει να είσαι… κοντή, χοντρή και άσχημη. Τους προκαλώ, όμως, να μου δώσουν έναν ρόλο και αν δεν τον υπηρετήσω, τουλάχιστον αξιοπρεπώς, τότε να μου ζητήσουν τα ρέστα».

Τέλος, συζητώντας για τη σχέση της με τον σύζυγό της και για το ενδεχόμενο της απόκτησης ενός παιδιού, η ηθοποιός δήλωσε: «Φυσικά και θέλουμε να αποκτήσουμε ένα παιδί, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν το βιαζόμαστε. Η φετινή χρονιά είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσα, τόσο για μένα λόγω “Συμμαθητών” και «DWTS» όσο και για τον Φώτο από επαγγελματικής άποψης, θα έρθει, όμως, και ένα παιδάκι, γιατί το θέλουμε πολύ!».




View the Original article
loading...


ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ..

loading...
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.

Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.


Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Item Reviewed: Νικολέττα Καρρά: Δεν νιώθω φαβορί στο Dancing Description: Rating: 5 Reviewed By: hellas
Scroll to Top