Διδασκαλία με αντάλλαγμα περισσότερα μόρια μελετά το υπουργείο Παιδείας για την κάλυψη των κενών στα σχολεία.
Εθελοντές εκπαιδευτικούς – που θα αποδεχθούν να εργαστούν… δωρεάν για να καλύψουν περίπου 1.100 θέσεις οι οποίες υπολογίζονται ότι θα απομείνουν κενές στα σχολεία όλης της χώρας, ύστερα και από τα τελευταία μέτρα που λαμβάνονται για την άμβλυνση των ελλείψεων – σκέφτεται να αναζητήσει το υπουργείο Παιδείας.
Στην έκκληση για «εθελούσια συνεισφορά»...
Εθελοντές εκπαιδευτικούς – που θα αποδεχθούν να εργαστούν… δωρεάν για να καλύψουν περίπου 1.100 θέσεις οι οποίες υπολογίζονται ότι θα απομείνουν κενές στα σχολεία όλης της χώρας, ύστερα και από τα τελευταία μέτρα που λαμβάνονται για την άμβλυνση των ελλείψεων – σκέφτεται να αναζητήσει το υπουργείο Παιδείας.
Στην έκκληση για «εθελούσια συνεισφορά»...
προς τους εκπαιδευτικούς που δεν εργάζονται ήδη ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, με αντάλλαγμα μια μοριοδότηση που θα τους βοηθήσει, όταν θα γίνουν προσλήψεις, να ανέβουν κάποιες θέσεις στους πίνακες κατάταξης, μελετά τώρα να προσφύγει ο Ανδρέας Λοβέρδος.
Καθώς τα κενά στα σχολεία φαίνεται πως είναι αδύνατο να καλυφθούν πλέον παρά τις εξεζητημένες ενέργειες (όπως το πάγωνα αιτήσεων για συνταξιοδότηση μέχρι το τέλος του σχολικού έτους και η ανάκληση αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε διάφορους φορείς), στις οποίες ήδη προσέφυγε ελλείψει χρημάτων η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, εξετάζεται από χθες η ύστατη λύση: Να απευθυνθεί ο υπουργός στον ανώνυμο εκπαιδευτικό, ζητώντας του να εργαστεί εθελοντικά για να βοηθήσει τους μαθητές και τις εκατοντάδες οικογένειες που διαμαρτύρονται επειδή δεν έχουν δασκάλους και καθηγητές.
Όπως είπε χθες μιλώντας στα «ΝΕΑ» ο υπουργός Παιδείας, τα κενά στα σχολεία είναι περίπου 1.500 εκ των οποίων 200 περίπου καλύπτονται από τους αποσπασμένους που επιστρέφουν και άλλα τόσα από το πάγωμα των συνταξιοδοτήσεων.
«Απομένουν λοιπόν ακόμα 1.100 κενά και μιλάω για κενά που αφορούν την επάρκεια στα σχολεία, όχι την πληρότητα, γιατί αυτός ο στόχος δεν επιτυγχάνεται πια. Δεν μπορώ να τα καλύψω αυτά τα 1.100 κενά γιατί δεν έχω άλλα κονδύλια. Αξεπέραστο πρόβλημα λοιπόν. Τι να κάνω; Προσπαθώ κατ’ αρχήν να βρω μια λύση που δεν μπορώ να αποκαλύψω ακόμα, αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι θα προχωρήσει, σκέφτομαι ότι αν βρεθώ σε αδιέξοδο το μόνο που απομένει είναι να απευθυνθώ στον ανώνυμο εκπαιδευτικό ζητώντας την εθελούσια συνεισφορά του».
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ
Από enikos
http://greki-gr.blogspot.gr/2014/11/blog-post_545.html
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------