Πάτρα: Τρόμος εν ώρα μαθήματος - Καθηγητής έκοβε τις φλέβες του με χαρτοκόπτη Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο - Σε κατάσταση σοκ οι μαθητές
Τρόμος σε Λύκειο της Πάτρας στη διάρκεια του μαθήματος.
Εντρομοι οι μαθητές είδαν καθηγητή τους, στην 6η ώρα του μαθήματος, να παίρνει έναν χαρτοκόπτη και να κόβει τις φλέβες του μπροστά στα έκπληκτα μάτια τους.
Οι μαθητές άρχισαν να φωνάζουν καλώντας σε βοήθεια, με αποτέλεσμα στην αίθουσα να μπουν και άλλοι καθηγητές και να σταματήσουν τον αυτόχειρα, ο οποίος έβαζε το αίμα από τις φλέβες του στο μέτωπό του
Ο καθηγητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ενώ κάποιοι μαθητές υπέστησαν σοκ από το θέαμα.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο καθηγητής αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα.
patrastimes.gr
Πηγή: http://pisoapothnkoyrtina.blogspot.com/2014/10/blog-post_688.html#ixzz3H78x5uYI
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------