ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

«Η πρώτη μου γυναίκα σκοτώθηκε δύο μήνες μετά το γάμο μας». Ποιος πασίγνωστος Έλληνας το αποκάλυψε;

«Η πρώτη μου γυναίκα σκοτώθηκε δύο μήνες μετά το γάμο μας.
Τότε ήμουν τριάντα δύο χρονών. Ήταν ένα πολύ μεγάλο πλήγμα. Ήταν μια καλλονή με απίστευτη μόρφωση, παιδεία και κουλτούρα. Το εξομολογούμαι για πρώτη φορά στη ζωή μου. Ήταν Ιταλοισραηλίτισσα. Παντρευτήκαμε με πολύ μεγάλες δυσκολίες, γιατί ο πατέρας της ήταν φανατικός Ισραηλίτης»αποκάλυψε ο Αλέξης Κούγιας, σε συνέντευξή του στο περιοδικό "Εγώ" και τον δημοσιογράφο Γιάννη Βίτσα.

Ο γνωστός ποινικολόγος εξήγησε πως διαχειρίστηκε αυτή την απώλεια, λέγοντας «Κατάφερα να σταθώ στα πόδια μου, ασχολούμενος αποκλειστικά με τη δουλειά. Έκανα ό,τι είχα κάνει μετά από το δικό μου ατύχημα, γιατί δεν σας κρύβω ότι και οι εξαιρετικές σπουδές μου οφείλονταν ως ένα βαθμό στο ότι ήμουν καθηλωμένος σε ένα κρεβάτι στο νοσοκομείο. Μετά το τραγικό δυστύχημα της συζύγου μου, μετέτρεψα τον πόνο σε εργασία. Έφυγα από το σπίτι όπου μέναμε στην Εκάλη και εγκαταστάθηκα σε ένα ξενοδοχείο στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, δίπλα από τα δικαστήρια. Δούλευα συνεχώς. Έπειτα, χρησιμοποιούσα έναν χώρο του γραφείου μου, στην οδό Σταδίου, ως υπνοδωμάτιο».

Πηγή


View the Original article
loading...


ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ..

loading...
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.

Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.


Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Item Reviewed: «Η πρώτη μου γυναίκα σκοτώθηκε δύο μήνες μετά το γάμο μας». Ποιος πασίγνωστος Έλληνας το αποκάλυψε; Description: Rating: 5 Reviewed By: Χ.Σ.- (main administrator)
Scroll to Top