Έμπειρος, ψύχραιμος, μεθοδικός και άρτια εκπαιδευμένος…
Με μια λέξη, ΜΑΓΚΑΣ!
Ελάχιστα μέτρα πάνω από τη γη κατάφερε να σώσει το αεροπλάνο και φυσικά τη ζωή του ένας πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας που υπηρετεί στην 114 Π.Μ. στην Τανάγρα.
Ο υποσμηναγός Β.Τ. πετούσε πάνω από τη Λάρυμνα στη Φθιώτιδα, όταν κατά την διάρκεια εκπαίδευσής του με άλλον συνάδελφό του σε αερομαχίες στα 18.000 πόδια, ο κινητήρας του Mirage-2000 παρουσίασε κάθετη αύξηση θερμοκρασίας και πτώση στροφών, εξαναγκάζοντας τον να τον σβήσει.
Ο υποσμηναγός, που έχει 500 ώρες πτήσης στον τύπο όπου υπηρετεί από το 2008, έκανε με ψυχραιμία την προβλεπόμενη διαδικασία να επαναφέρει τον κινητήρα σε λειτουργία και σε λίγο προσγειώθηκε ασφαλής στην βάση της Τανάγρας
Ο Υπουργός Άμυνας κ Δημήτρης Αβραμόπουλος που ενημερώθηκε αμέσως από τον Αρχηγό ΓΕΑ αντιπτέραρχο Ε. Τουρνά για το συμβάν, κάλεσε τον Διοικητή της Μοίρας και ζήτησε να μιλήσει με τον χειριστή. Αφού τον ρώτησε πως είναι από πλευράς υγείας και ηθικού του, του έδωσε συγχαρητήρια και του ζήτησε να μεταφέρει την αγάπη του και στους γονείς του.
Ό,τι και να γράψουμε γι’ αυτά τα παλικάρια είναι λίγο. Καθημερινά παίζουν τη ζωή τους κορώνα γράμματα δίνοντας μάχες στο Αιγαίο και το ευχαριστώ του κράτους είναι συνεχής περικοπές στους μισθούς και στα επιδόματά τους. Όσο για τις υποδομές στις τάξεις της πολεμικής αεροπορίας, ανύπαρκτες! Ελλείψεις σε ανταλλακτικά, μειωμένο προσωπικό και οι πιλότοι κάθε μέρα σαν τους αετούς να φυλάτουν Θερμοπύλες. Μόνο για τη σημαία και τον εγωισμό τους που δεν δέχονται να χάσουν καμία αερομαχία από Τούρκο.
Πηγή
Πηγή: http://www.zoomblog.org
Με μια λέξη, ΜΑΓΚΑΣ!
Ελάχιστα μέτρα πάνω από τη γη κατάφερε να σώσει το αεροπλάνο και φυσικά τη ζωή του ένας πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας που υπηρετεί στην 114 Π.Μ. στην Τανάγρα.
Ο υποσμηναγός Β.Τ. πετούσε πάνω από τη Λάρυμνα στη Φθιώτιδα, όταν κατά την διάρκεια εκπαίδευσής του με άλλον συνάδελφό του σε αερομαχίες στα 18.000 πόδια, ο κινητήρας του Mirage-2000 παρουσίασε κάθετη αύξηση θερμοκρασίας και πτώση στροφών, εξαναγκάζοντας τον να τον σβήσει.
Ο υποσμηναγός, που έχει 500 ώρες πτήσης στον τύπο όπου υπηρετεί από το 2008, έκανε με ψυχραιμία την προβλεπόμενη διαδικασία να επαναφέρει τον κινητήρα σε λειτουργία και σε λίγο προσγειώθηκε ασφαλής στην βάση της Τανάγρας
Ο Υπουργός Άμυνας κ Δημήτρης Αβραμόπουλος που ενημερώθηκε αμέσως από τον Αρχηγό ΓΕΑ αντιπτέραρχο Ε. Τουρνά για το συμβάν, κάλεσε τον Διοικητή της Μοίρας και ζήτησε να μιλήσει με τον χειριστή. Αφού τον ρώτησε πως είναι από πλευράς υγείας και ηθικού του, του έδωσε συγχαρητήρια και του ζήτησε να μεταφέρει την αγάπη του και στους γονείς του.
Ό,τι και να γράψουμε γι’ αυτά τα παλικάρια είναι λίγο. Καθημερινά παίζουν τη ζωή τους κορώνα γράμματα δίνοντας μάχες στο Αιγαίο και το ευχαριστώ του κράτους είναι συνεχής περικοπές στους μισθούς και στα επιδόματά τους. Όσο για τις υποδομές στις τάξεις της πολεμικής αεροπορίας, ανύπαρκτες! Ελλείψεις σε ανταλλακτικά, μειωμένο προσωπικό και οι πιλότοι κάθε μέρα σαν τους αετούς να φυλάτουν Θερμοπύλες. Μόνο για τη σημαία και τον εγωισμό τους που δεν δέχονται να χάσουν καμία αερομαχία από Τούρκο.
Πηγή
Πηγή: http://www.zoomblog.org
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------