1.Γεμίστε το όχημά σας νωρίς το πρωί.Γιατί η θερμοκρασία εδάφους είναι χαμηλή.Σ’ όλα τα πρατήρια βενζίνας οι δεξαμενές είναι υπόγειες....
Άρα, όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίμου. Αν γεμίσετε απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σας δεν θα είναι ακριβώς 1 λίτρο.
2.Όταν γεμίζετε ο ίδιος σε self-service πρατήριο, μην βάζετε την αντλία στην υψηλή ταχύτητα. Απ’ τις τρείς ταχύτητες /στάδια (χαμηλό, μεσαίο και υψηλό), το χαμηλό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται απ’ την βενζίνη. Σε όλες τις μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού. Εάν γεμίζετε στο γρήγορο, ένα μέρος του καυσίμου που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ, γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνετε λιγότερο καύσιμο.
3.Ένα απ’ τα σημαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασμό όταν το απόθεμα βενζίνης σας είναι περίπου στη μέση. Διότι, όσο περισσότερο καύσιμο έχετε στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του. Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ’ ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.
4. Εάν την ώρα που εισέρχεστε στο πρατήριο, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασμός από βυτιοφόρο, μην γεμίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασμό και να πάρετε μαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαμενής.
Πηγή
Πηγή: http://www.zoomblog.org
Άρα, όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίμου. Αν γεμίσετε απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σας δεν θα είναι ακριβώς 1 λίτρο.
2.Όταν γεμίζετε ο ίδιος σε self-service πρατήριο, μην βάζετε την αντλία στην υψηλή ταχύτητα. Απ’ τις τρείς ταχύτητες /στάδια (χαμηλό, μεσαίο και υψηλό), το χαμηλό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται απ’ την βενζίνη. Σε όλες τις μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού. Εάν γεμίζετε στο γρήγορο, ένα μέρος του καυσίμου που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ, γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνετε λιγότερο καύσιμο.
3.Ένα απ’ τα σημαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασμό όταν το απόθεμα βενζίνης σας είναι περίπου στη μέση. Διότι, όσο περισσότερο καύσιμο έχετε στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του. Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ’ ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.
4. Εάν την ώρα που εισέρχεστε στο πρατήριο, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασμός από βυτιοφόρο, μην γεμίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασμό και να πάρετε μαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαμενής.
Πηγή
Πηγή: http://www.zoomblog.org
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------