Όσον αφορά στα μηνύματα που περνάνε οι διάφορες εταιρείες, αυτό της..
Coca-Cola είναι αδιαμφισβήτητα συνδεδεμένο με...την ευτυχία. Ενδεικτικό, μάλιστα, είναι ότι ακόμα και οι διαφημίσεις της εταιρείας δείχνουν μηχανήματα αυτόματης πώλησης των προϊόντων της να "μοιράζουν" ευτυχία με τη μορφή μπαλονιών σε σχήματα ζώων και δωρεάν πίτσα ή ακόμα και με τη μορφή αγκαλιών.
Η αλήθεια είναι ότι τα αναψυκτικά θα μπορούσαν να αποτελούν μία πηγή ευτυχίας, όταν καταναλώνονται σποραδικά και σε μικρές ποσότητες. Με τον τρόπο, ωστόσο, τον οποίο συνηθίζουμε να τα καταναλώνουμε στις μέρες μας – σε καθημερινή βάση με το φαγητό ή μη και σε ολοένα μεγαλύτερες ποσότητες – τα αναψυκτικά είναι, στην πραγματικότητα, ισχυροί υποκινητές της παχυσαρκίας, της τερηδόνας, του διαβήτη, της καρδιακής νόσου και πολλών ακόμα προβλημάτων υγείας.
Μερικές, μάλιστα, από τις επιπλοκές που σχετίζονται με τον διαβήτη, συμπεριλαμβανομένων του ακρωτηριασμού των κάτω άκρων και της στυτικής δυσλειτουργίας, είναι άκρως καταθλιπτικές. Με άλλα λόγια, παρά τις προσπάθειες των εταιρειών παραγωγής αναψυκτικών να πείσουν το καταναλωτικό κοινό ότι όλα είναι "ρόδινα" και να το χειραγωγήσουν με τα "ευχάριστα" μηνύματα που περνάνε, η πραγματικότητα είναι ότι τα προκαλούν περισσότερη θλίψη παρά ευτυχία.
Το αμερικανικό Κέντρο Επιστήμης για το Δημόσιο Συμφέρον δημιούργησε μία πολύ ενδιαφέρουσα ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους, με τίτλο «The Real Bears» («Οι Αληθινές Αρκούδες»), προκειμένου να πει την αλήθεια για τα αναψυκτικά. Μάλιστα, για τις ανάγκες του συγκεκριμένου πρότζεκτ, συνεργάστηκαν με τον Άλεξ Μπογκούσκι – διαφημιστής, ο οποίος έχει αναλάβει στο παρελθόν πρότζεκτ για την Coca-Cola – ενώ ο διάσημος τραγουδιστής Τζέισον Μραζ έγραψε και ηχογράφησε ένα τραγούδι ειδικά για τη συγκεκριμένη ταινία.
«Μπορεί να μην έχουμε τους μεγάλους προϋπολογισμούς που έχουν η Coca-Cola και η Pepsi, ωστόσο εμείς έχουμε την αλήθεια», λέει χαρακτηριστικά ο Μάικλ Φ. Τζέικομπσον, Εκτελεστικός Διευθυντής του Κέντρου Επιστήμης για το Δημόσιο Συμφέρον.
Δείτε το πολύ ενδιαφέρον βίντεο:
Πηγή
Πηγή: http://www.zoomblog.org
Coca-Cola είναι αδιαμφισβήτητα συνδεδεμένο με...την ευτυχία. Ενδεικτικό, μάλιστα, είναι ότι ακόμα και οι διαφημίσεις της εταιρείας δείχνουν μηχανήματα αυτόματης πώλησης των προϊόντων της να "μοιράζουν" ευτυχία με τη μορφή μπαλονιών σε σχήματα ζώων και δωρεάν πίτσα ή ακόμα και με τη μορφή αγκαλιών.
Η αλήθεια είναι ότι τα αναψυκτικά θα μπορούσαν να αποτελούν μία πηγή ευτυχίας, όταν καταναλώνονται σποραδικά και σε μικρές ποσότητες. Με τον τρόπο, ωστόσο, τον οποίο συνηθίζουμε να τα καταναλώνουμε στις μέρες μας – σε καθημερινή βάση με το φαγητό ή μη και σε ολοένα μεγαλύτερες ποσότητες – τα αναψυκτικά είναι, στην πραγματικότητα, ισχυροί υποκινητές της παχυσαρκίας, της τερηδόνας, του διαβήτη, της καρδιακής νόσου και πολλών ακόμα προβλημάτων υγείας.
Μερικές, μάλιστα, από τις επιπλοκές που σχετίζονται με τον διαβήτη, συμπεριλαμβανομένων του ακρωτηριασμού των κάτω άκρων και της στυτικής δυσλειτουργίας, είναι άκρως καταθλιπτικές. Με άλλα λόγια, παρά τις προσπάθειες των εταιρειών παραγωγής αναψυκτικών να πείσουν το καταναλωτικό κοινό ότι όλα είναι "ρόδινα" και να το χειραγωγήσουν με τα "ευχάριστα" μηνύματα που περνάνε, η πραγματικότητα είναι ότι τα προκαλούν περισσότερη θλίψη παρά ευτυχία.
Το αμερικανικό Κέντρο Επιστήμης για το Δημόσιο Συμφέρον δημιούργησε μία πολύ ενδιαφέρουσα ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους, με τίτλο «The Real Bears» («Οι Αληθινές Αρκούδες»), προκειμένου να πει την αλήθεια για τα αναψυκτικά. Μάλιστα, για τις ανάγκες του συγκεκριμένου πρότζεκτ, συνεργάστηκαν με τον Άλεξ Μπογκούσκι – διαφημιστής, ο οποίος έχει αναλάβει στο παρελθόν πρότζεκτ για την Coca-Cola – ενώ ο διάσημος τραγουδιστής Τζέισον Μραζ έγραψε και ηχογράφησε ένα τραγούδι ειδικά για τη συγκεκριμένη ταινία.
«Μπορεί να μην έχουμε τους μεγάλους προϋπολογισμούς που έχουν η Coca-Cola και η Pepsi, ωστόσο εμείς έχουμε την αλήθεια», λέει χαρακτηριστικά ο Μάικλ Φ. Τζέικομπσον, Εκτελεστικός Διευθυντής του Κέντρου Επιστήμης για το Δημόσιο Συμφέρον.
Δείτε το πολύ ενδιαφέρον βίντεο:
Πηγή
Πηγή: http://www.zoomblog.org
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------