Η υπεύθυνη της Πνοής Ν.Ηρακλείου Γ. Δακουρά, η πρόεδρος της ΕΔΡΑΣ Μ.Κερασόγλου και ο επιστημονικά υπεύθυνος της ΕΔΡΑΣ Α. Οικονόμου |
Την ώρα που το κράτος δείχνει το πιο σκληρό του πρόσωπο απέναντι ακόμη και στις ευπαθείς ομάδες όπως είναι τα παιδιά, έρχεται ένας Κοινωφελής Φορέας η «Έδρα» και υψώνει το ανάστημα του και απαντά με έργα ουσίας.
Συγκεκριμένα η «Έδρα» εγκαινίασε πριν λίγες ημέρες μια ακόμη δομή της στο Νέο Ηράκλειο. Πρόκειται για το Ψυχοπαιδαγωγικό Κέντρο Πνοή στο οποίο φοιτούν παιδιά δημοτών της πόλης τα οποία αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες.
Στο ΠΙΝΑΚΙΟ μίλησε η υπεύθυνη του Ψυχοπαιδαγωγικού Κέντρου Γεωργία Δακουρά και τόνισε πως πρόκειται για μια κίνηση της «Έδρας» κόντρα στις εποχές που διανύουμε αφού έχει ως γνώμονα το (ψυχικά) υγιές μέλλον των παιδιών.
Τα Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα
Τα Ψυχοπαιδαγωγικά Συμβουλευτικά Κέντρα Παιδιού και Οικογένειας του κοινωνικού φορέαΚ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΕΔΡΑ» ασχολούνται με τις μορφές των μαθησιακών δυσκολιών, τους παράγοντες που τις ενισχύουν ή τις αμβλύνουν, αλλά κυρίως με τους τρόπους και τις μεθόδους αντιμετώπισης τους.
Κάθε παιδί έχει διαφορετικές ανάγκες και δυνατότητες και εκδηλώνει με το δικό του τρόπο τις δυσκολίες μάθησης. Στα ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα τα παιδιά -σύμφωνα με τις θεραπευτικές ανάγκες τους- παρακολουθούν ατομικές ή ομαδικές, προγραμματισμένες 45λεπτες συνεδρίες λογοθεραπείας, εργοθεραπείας και ειδικής διαπαιδαγώγησης.Παράλληλα, τα ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα παρέχουν προγράμματαψυχολογικής υποστήριξης καισυμβουλευτικής παιδιού και οικογένειας.
Τα εξατομικευμένα αυτά προγράμματα εφαρμόζονται συστηματικά και με συνέπεια από κάθε θεραπευτή μέσα σε ένα άρτιο - οργανωμένο εκπαιδευτικό περιβάλλον προσαρμοσμένο και αυτό στις ανάγκες των παιδιών.
Οι υπηρεσίες παρέχονται με την κάλυψη των ασφαλιστικών ταμείων των εξυπηρετούμενων και των οικογενειών τους χωρίς την επιπλέον οικονομική τους συμμετοχή, δωρεάν για τους απόρους και τους ανασφάλιστους.
Ηλικίες που καλύπτουν οι υπηρεσίες: παιδιά και εφήβους ηλικίας 3-17 ετών.
Το πρόγραμμα του κάθε παιδιού περιλαμβάνει σαφείς στόχους, τρόπους, διαδικασίες και μέσα, με τα οποία θα επιτευχθούν οι επιδιωκόμενοι στόχοι για το εκάστοτε παιδί, καθώς και ενδιάμεση και τελική αξιολόγηση με σκοπό την παρακολούθηση της εξέλιξης και της προόδου του μαθητή.
Η θεραπευτική παρέμβαση συνδυάζεται με την κατάλληλη συμβουλευτική υποστήριξη τόσο των παιδιών όσο και των γονέων, προκειμένου να ξεπεράσουν γρηγορότερα τα προβλήματα που συναντούν.
Η συχνής ενημέρωση των γονέων και η συνεργασία και η βοήθεια με το δάσκαλο στο σχολείο θεωρούνται όχι μόνο χρήσιμες αλλά και απαραίτητες.
Πινάκιο (pinakio.blogspot.gr) Ψυχοπαιδαγωγικό... από Pinakio
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------