Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος του έτους, αν ανατρέξει κανείς στις κορυφαίες αναζητήσεις της Google δεν θα βρει τα σημαντικότερα πολιτικά και πολιτιστικά γεγονότα του 2012 στις πρώτες θέσεις.
Πως εξηγείται αυτό; Βάσει του τρόπου λειτουργίας της μηχανής αναζήτησης της Google, τα λεγόμενα Google Trends ανιχνεύουν τις απ’ ευθείας συνδέσεις που επιλέγουν να βρουν οι χρήστες στο “ψαχτήρι” της εταιρείας. Η Google έψαξε λοιπόν και βρήκε τις λέξεις – όρους που αναζητήθηκαν περισσότερο τη χρονιά που μας αφήνει χρόνους, συγκεντρώνοντας και παρουσιάζοντας τα δέκα επικρατέστερα Google Trends.
Τα Google Trends καταρτίζονται με βάση τον όγκο αναζητήσεων σε μια κλίμακα που διαμορφώνεται από το 1 μέχρι το 10. Από τα 10 επικρατέστερα Trends αποκλείστηκαν οι αναζητήσεις εκείνες που είχαν να κάνουν με ερωτικό περιεχόμενο ή πορνό. Μέσα από την ερμηνεία και ανάλυση των δεδομένων, μπορεί κανείς εύκολα να αντιληφθεί ότι επικράτησαν τα εμπορικά brand names και κυρίως, γενικοί όροι αναζήτησης.
Η τάση αυτή αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο ο μέσος χρήστης χρησιμοποιεί το Google, δηλαδή σαν μια «one-stop»πύλη στο διαδίκτυο παίζοντας με τις λέξεις κλειδιά. Μάλιστα πολλοί χρήστες του διαδικτύου πιστεύουν επίσης ότι ο πιο γρήγορος τρόπος για να έχουν πρόσβαση στο Facebook είναι να πληκτρολογήσουν τον όρο στο «ψαχτήρι» της Google.
Το ίδιο ισχύει και για το YouTube, καθώς οι αναζητήσεις τραγουδιών στο Google είναι συχνότερες απ’ ότι στο ίδιο το YouTube.
Ο μέσος “surfer” του διαδικτύου προτιμά να τα βρίσκει όλα «έτοιμα» παρά να πληκτρολογεί διευθύνσεις (URL) ενώ δείχνει μεγάλη εμπιστοσύνη και αφοσίωση στη πιο διάσημη μηχανή αναζητήσεων στον κόσμο αυτή τη στιγμή.
Η λίστα με τις 10 πιο δημοφιλής αναζητήσεις για το 2012:
10. Games: Οι αναζητήσεις για το site Friv σημείωσαν κατακόρυφη άνοδο μέσα στο ’12.
9. Mail: Η Google είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για κάποιον που θέλει να βρει την αρχική σελίδα για το Hotmail του, το Gmail του, ή το Yahoo Mail του και πάει λέγοντας.
8. Yahoo: Παράδοξο αλλα οι επίδοξοι επισκέπτες προτιμούν να αναζητήσουν στο Google το Yahoo από το να μπουν απ’ ευθείας σε αυτό
7. Η λέξη «you». Τόσο απλά.
6. Hotmail: Η αναζήτηση για το Hotmail ξεπέρασε τις αντίστοιχες αναζητήσεις για το Gmail αλλά και το Yahoo Mail.
5. Download: Του Download το ανάγνωσμα, στη μηχανή της Google
4. Η λέξη «Free»: Θυμίζοντας μας πάντα ότι ζούμε σε εποχή κρίσης.
3. Google: Και όμως. Μετά το Yahoo και το ίδιο το Google έχει την τιμητική του στις αναζητήσεις στην ίδια τη μηχανή του.
2. YouTube: Ειδικά ο όρος «YouTube mp3» ανέβασε το YouTube στη δεύτερη θέση της σχετικής λίστας αφού όλο και περισσότεροι χρήστες θέλουν να βρουν τρόπο να αποθηκεύουν την αγαπημένη τους μουσική.
1. Facebook: Τον Οκτώβριο ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε πως το κοινωνικό του δίκτυο, έφτασε το 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. Οι σχετικές αναζητήσεις που έχουν να κάνουν με το Facebook, αυξήθηκαν κατά 600% μέσα σε ένα μόλις χρόνο
Πηγή: http://topeiraxtiri.blogspot.com/
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------