Να ακυρώσουν (και μάλιστα μαζικά) τις παραγγελίες τους για μετατροπή τους αυτοκινήτου τους σε υγραεριοκίνητο τρέχουν πανικόβλητοι δεκάδες ιδιοκτήτες οχημάτων. Ο λόγος είναι οι... προθέσεις της κυβέρνησης να αυξήσει τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης στο υγραέριο με αποτέλεσμα η τιμή του να φθάσει από το 0,85-0,90 που είναι σήμερα στο 1,20-1,25 ευρώ το λίτρο!
Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων μετατροπής των οχημάτων ήδη κάνουν λόγο για δεκάδες νέα λουκέτα που έρχονται στην αγορά καθώς ελάχιστοι πλέον θα επιλέγουν την υγραεριοκίνηση για το όχημά τους, δεδομένου ότι -εκτός από την αυξημένη πλέον τιμή- η κατανάλωση εκτιμάται ότι αυξάνεται κατά 10-15% με υγραέριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΑΑ), το α' οκτάμηνο του 2012 τα ΙΧ που έχουν εφοδιαστεί με κινητήρες υγραεριοκίνησης ανέρχονται σε 27.478, δηλαδή περίπου 3.500 το μήνα.
Οι επιχειρηματίες του κλάδου, εκτιμούν ότι με την αύξηση του νέου φόρου τα 3.500 οχήματα το μήνα, δεν αποκλείεται να γίνουν 3.500 το χρόνο.
Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων μετατροπής των οχημάτων ήδη κάνουν λόγο για δεκάδες νέα λουκέτα που έρχονται στην αγορά καθώς ελάχιστοι πλέον θα επιλέγουν την υγραεριοκίνηση για το όχημά τους, δεδομένου ότι -εκτός από την αυξημένη πλέον τιμή- η κατανάλωση εκτιμάται ότι αυξάνεται κατά 10-15% με υγραέριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΑΑ), το α' οκτάμηνο του 2012 τα ΙΧ που έχουν εφοδιαστεί με κινητήρες υγραεριοκίνησης ανέρχονται σε 27.478, δηλαδή περίπου 3.500 το μήνα.
Οι επιχειρηματίες του κλάδου, εκτιμούν ότι με την αύξηση του νέου φόρου τα 3.500 οχήματα το μήνα, δεν αποκλείεται να γίνουν 3.500 το χρόνο.
Read more: http://proinimatia.blogspot.com
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------