Την επανάσταση στο χώρο της αυτοκίνησης σκοπεύει να κάνει τα επόμενα χρόνια η VW, παρουσιάζοντας το πρώτο αυτοκίνητο με μέση κατανάλωση κάτω από... ένα λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα. Πρόκειται για το XL1 το οποίο είχε παρουσιαστεί πέρυσι ως πρωτότυπο και το 2013 αναμένεται να βρίσκεται στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
Η γερμανική φίρμα πραγματοποιεί αυτή την περίοδο τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου, προκειμένου να το τελειοποιήσει. Τροφοδοτείται από ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα, συνδυάζοντας ένα δικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 800 κ.εκ. και ένα ηλεκτροκινητήρα, με συνολική απόδοση 75 ίππων. Έχει βάρος μόλις 795 κιλά, διαθέτει αυτόματο κιβώτιο DSGκαι η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 35 χιλιόμετρα, επιταχύνεται στα 0-100 σε 11,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Το βασικό χαρακτηριστικό του είναι ότι καταναλώνει κάτω από ένα λίτρο στα 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι 24γρ./χλμ., γεγόνός που το καθιστά το πιο οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον.
Η γερμανική φίρμα πραγματοποιεί αυτή την περίοδο τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου, προκειμένου να το τελειοποιήσει. Τροφοδοτείται από ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα, συνδυάζοντας ένα δικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 800 κ.εκ. και ένα ηλεκτροκινητήρα, με συνολική απόδοση 75 ίππων. Έχει βάρος μόλις 795 κιλά, διαθέτει αυτόματο κιβώτιο DSGκαι η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 35 χιλιόμετρα, επιταχύνεται στα 0-100 σε 11,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Το βασικό χαρακτηριστικό του είναι ότι καταναλώνει κάτω από ένα λίτρο στα 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι 24γρ./χλμ., γεγόνός που το καθιστά το πιο οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον.
Πηγή: http://dimokratiko.blogspot.com/
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------