ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Πιο ασφαλής η «γαλαρία» στα αεροπλάνα


«Crash test» έδειξε ότι το...μπροστινό τμήμα καταστρέφεται αμέσως σε περίπτωση συντριβής.

Κακά μαντάτα για τους επιβάτες της πρώτης θέσης στα αεροπλάνα. Μια δοκιμή που έγινε στην έρημο Σονόρα στο Μεξικό έδειξε ότι 

σε περίπτωση συντριβής ενός μεγάλου επιβατηγού αεροσκάφους το τμήμα 
 
που καταστρέφεται αμέσως και σχεδόν ολοκληρωτικά είναι το μπροστινό ενώ το μεσαίο και κυρίως το πίσω μέρος φαίνεται να «αντέχουν». 

Η συντριβή 

Τη δοκιμή χρηματοδότησε το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο Channel 4 και σε αυτή χρησιμοποιήθηκε το 170 θέσεων Boeing 727. Τις θέσεις των επιβατών είχαν οι ειδικές κούκλες που χρησιμοποιούνται στα «crash test» και ο μοναδικός άνθρωπος μέσα στο αεροσκάφος ήταν ο πιλότος. 

Πάνω από το Boeing πετούσε ένα μικρό αεροσκάφος τύπου Cessna το πλήρωμα του οποίου είχε στη διάθεση του έναν μηχανισμό ελέγχου του Boeing.

Ο πιλότος του Boeing οδήγησε το αεροσκάφος πάνω από την έρημο και σε ύψος 800 μέτρων το εγκατέλειψε πηδώντας με αλεξίπτωτο. Τον έλεγχο του σκάφους ανέλαβε το πλήρωμα του Cessna για να το «ρίξει» στην έρημο σύμφωνα με τον σχεδιασμό της δοκιμής. 

Το Boeing πράγματι συνετρίβη - ωστόσο το μπροστινό μέρος του καταστράφηκε αμέσως ενώ το υπόλοιπο μέρος του κατάφερε να «επιβιώσει». 

Όσον αφορά τους επιβάτες, όπως έδειξε η δοκιμή, εκείνοι που κατά τη διάρκεια της συντριβής είναι δεμένοι με τη ζώνη τους και έχουν σκύψει μπροστά με το κεφάλι στα γόνατα δεν παθαίνουν σχεδόν τίποτε. 

Εκείνοι που είναι δεμένοι αλλά κάθονται σε όρθια θέση είναι πιθανό να υποστούν κάποια ελαφρύτερα ή βαρύτερα χτυπήματα στο κεφάλι. Οι επιβάτες που δεν είναι δεμένοι δεν πρόκειται να επιβιώσουν από τη συντριβή.


Read more: http://proinimatia.blogspot.com/2012/09/blog-post_8124.html#ixzz26oisYxRa
loading...


ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ..

loading...
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.

Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.


Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Item Reviewed: Πιο ασφαλής η «γαλαρία» στα αεροπλάνα Description: Rating: 5 Reviewed By: Χ.Σ.- (main administrator)
Scroll to Top