Δεν έχει όρια η Πρωτοβουλία, οι Δυνατότητες και η Εφευρετικότητα των τοπικών Κοινωνιών. Σήμερα μπορούμε να ζήσουμε όλοι πολύ καλά αρκεί να στηριχτούμε στην ομάδα μας και στις δυνάμεις μας. Η μεγάλη επιβεβαίωση των δυνατοτήτων των τοπικών Κοινωνιών και των Ομάδων, ήρθε με την κατασκευή από την ομάδα της αερολέσχης Φλώρινας σε συνεργασία με τους βιοτέχνες της περιοχής και με την πρωτοβουλία του προέδρου της Λέσχης, δύο ελαφριών αεροπλάνων!
Τι θα περίμενε κανείς από το κράτος;
Όχι μόνον δεν υποστήριξε τις πρωτοβουλίες, αλλά τα αεροπλάνα νηολογήθηκαν στην Ιταλία!
Πιο συγκεκριμένα η ομάδα της αερολέσχης Φλώρινας με πρωτοβουλία του προέδρου της ερασιτέχνη της αεροναυπηγικής Γιώργο Ηλιόπουλο, αποφάσισε να ασχοληθεί με την κατασκευή αεροπλάνων σε μια περίοδο, που όπως λέει ο ίδιος «τα λεφτά δεν περίσσευαν».
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους σε κάποιο ειδικό σχετικό κατάστημα στον Καναδά, κάποιος του έδωσε την ιδέα να προχωρήσουν στην κατασκευή ενός αεροπλάνου, όχι με τα συνήθη υλικά, αλλά με απλά, καθημερινά υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι μας.
Το πρώτο λοιπόν αεροπλάνο που κατασκεύασαν ήταν ξύλινο και μάλιστα… ανακυκλώσιμο, αφού τα ξύλα που χρησιμοποίησαν για την κατασκευή του προέρχονταν από παλιά έπιπλα, που σε συνεργασία με τους ξυλουργούς φίλους τους, τα έκαναν αεροπλάνο! Το κάθισμα, που τοποθέτησαν στη θέση του οδηγού, ήταν ένα αναπηρικό καροτσάκι, οι τροχοί προέρχονται από πεταμένη μοτοσικλέτα, ενώ τα μηχανικά του μέρη προήλθαν από έναν παλιό κινητήρα αυτοκινήτου. Και το ονόμασαν «ΛΥΓΚΙΣΤΗ».
Ο πρόεδρος της αερολέσχης Φλώρινας Γιώργος Ηλιόπουλος, πού ήταν η ψυχή της ομάδας δεν είναι αεροναυπηγός, ούτε μηχανικός αεροσκαφών, ούτε καν τεχνικός οποιασδήποτε ειδικότητας… Απλά με πάθος, μεράκι, μελέτη και πολύ σκληρή δουλειά δημιούργησαν! Πέτυχαν ψηλούς στόχους. Μπόρεσαν!
Για να καταφέρουν να ολοκληρώσουν την κατασκευή του «Λυγκιστή», χρειάστηκε να ξεπεράσουν φοβίες, προκαταλήψεις και τους εαυτούς τους. Προχώρησαν δε στη σχεδίαση και συνέχεια στην κατασκευή ενός δεύτερου αεροσκάφους από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς 6. Μάλιστα, όταν πέταξε, η χαρά του, όπως λέει πρωτεργάτης Γιώργος Ηλιόπουλος, ήταν τόσο μεγάλη, που κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή!
Ύστερα από κοπιαστική δουλειά 5 ετών και 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου, κατασκεύασαν το δεύτερο αεροσκάφος σε κανονικό μέγεθος, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο «Άρχων» (Archon SF-1), όπως το ονόμασαν, έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες.
Το Archon SF-1 ανήκει στη κατηγορία των υπερελαφρών αεροπλάνων, μονοθέσιο, με κινητήρα μόλις 46 ίππων, μοιάζει με μαχητικό και ζυγίζει 200 κιλά. Τα περισσότερα μέρη του είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο που χρησιμοποιείτε στην αεροναυπηγική και μπορεί να αντέξει δυνάμεις -2/+4G, έχει ταχύτητα απώλειας στήριξης 65χλμ ενώ μέγιστη 150 χλμ. Κατασκευάστηκε με πολλές παγκόσμιες καινοτομίες.
Η Πολεμική Αεροπορία, το δέχτηκε θετικά… Αλλά μέχρι εκεί… Γιατί το κράτος, που λογικά θα έπρεπε να έχει ήδη κινηθεί, όχι μόνον δεν ενδιαφέρθηκε αλλά για να πάρει άδεια να πετάξει από τις ελληνικές αρχές είδαν και απόειδαν, με αποτέλεσμα να απευθυνθούν στην Ιταλία για εγγραφή στα νηολόγια! Ναί, στην Ιταλία, γι’ αυτό και τα διακριτικά »νηολόγησής» του φέρνουν στην αρχή το γράμμα Ι και είναι: «Ι-Α281».
Μια αναζήτηση στη Google αρκεί για να διαπιστώσετε πως ο Άρχοντας έχει αποσπάσει κολακευτικά σχόλια από τη παγκόσμια κοινότητα υπερελαφρών αεροσκαφών.
BINTEO
enromiosini.gr
http://nea-arxh-news.blogspot.gr/
Τι θα περίμενε κανείς από το κράτος;
Όχι μόνον δεν υποστήριξε τις πρωτοβουλίες, αλλά τα αεροπλάνα νηολογήθηκαν στην Ιταλία!
Πιο συγκεκριμένα η ομάδα της αερολέσχης Φλώρινας με πρωτοβουλία του προέδρου της ερασιτέχνη της αεροναυπηγικής Γιώργο Ηλιόπουλο, αποφάσισε να ασχοληθεί με την κατασκευή αεροπλάνων σε μια περίοδο, που όπως λέει ο ίδιος «τα λεφτά δεν περίσσευαν».
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους σε κάποιο ειδικό σχετικό κατάστημα στον Καναδά, κάποιος του έδωσε την ιδέα να προχωρήσουν στην κατασκευή ενός αεροπλάνου, όχι με τα συνήθη υλικά, αλλά με απλά, καθημερινά υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι μας.
Το πρώτο λοιπόν αεροπλάνο που κατασκεύασαν ήταν ξύλινο και μάλιστα… ανακυκλώσιμο, αφού τα ξύλα που χρησιμοποίησαν για την κατασκευή του προέρχονταν από παλιά έπιπλα, που σε συνεργασία με τους ξυλουργούς φίλους τους, τα έκαναν αεροπλάνο! Το κάθισμα, που τοποθέτησαν στη θέση του οδηγού, ήταν ένα αναπηρικό καροτσάκι, οι τροχοί προέρχονται από πεταμένη μοτοσικλέτα, ενώ τα μηχανικά του μέρη προήλθαν από έναν παλιό κινητήρα αυτοκινήτου. Και το ονόμασαν «ΛΥΓΚΙΣΤΗ».
Ο πρόεδρος της αερολέσχης Φλώρινας Γιώργος Ηλιόπουλος, πού ήταν η ψυχή της ομάδας δεν είναι αεροναυπηγός, ούτε μηχανικός αεροσκαφών, ούτε καν τεχνικός οποιασδήποτε ειδικότητας… Απλά με πάθος, μεράκι, μελέτη και πολύ σκληρή δουλειά δημιούργησαν! Πέτυχαν ψηλούς στόχους. Μπόρεσαν!
Για να καταφέρουν να ολοκληρώσουν την κατασκευή του «Λυγκιστή», χρειάστηκε να ξεπεράσουν φοβίες, προκαταλήψεις και τους εαυτούς τους. Προχώρησαν δε στη σχεδίαση και συνέχεια στην κατασκευή ενός δεύτερου αεροσκάφους από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς 6. Μάλιστα, όταν πέταξε, η χαρά του, όπως λέει πρωτεργάτης Γιώργος Ηλιόπουλος, ήταν τόσο μεγάλη, που κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή!
Ύστερα από κοπιαστική δουλειά 5 ετών και 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου, κατασκεύασαν το δεύτερο αεροσκάφος σε κανονικό μέγεθος, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο «Άρχων» (Archon SF-1), όπως το ονόμασαν, έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες.
Το Archon SF-1 ανήκει στη κατηγορία των υπερελαφρών αεροπλάνων, μονοθέσιο, με κινητήρα μόλις 46 ίππων, μοιάζει με μαχητικό και ζυγίζει 200 κιλά. Τα περισσότερα μέρη του είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο που χρησιμοποιείτε στην αεροναυπηγική και μπορεί να αντέξει δυνάμεις -2/+4G, έχει ταχύτητα απώλειας στήριξης 65χλμ ενώ μέγιστη 150 χλμ. Κατασκευάστηκε με πολλές παγκόσμιες καινοτομίες.
Η Πολεμική Αεροπορία, το δέχτηκε θετικά… Αλλά μέχρι εκεί… Γιατί το κράτος, που λογικά θα έπρεπε να έχει ήδη κινηθεί, όχι μόνον δεν ενδιαφέρθηκε αλλά για να πάρει άδεια να πετάξει από τις ελληνικές αρχές είδαν και απόειδαν, με αποτέλεσμα να απευθυνθούν στην Ιταλία για εγγραφή στα νηολόγια! Ναί, στην Ιταλία, γι’ αυτό και τα διακριτικά »νηολόγησής» του φέρνουν στην αρχή το γράμμα Ι και είναι: «Ι-Α281».
Μια αναζήτηση στη Google αρκεί για να διαπιστώσετε πως ο Άρχοντας έχει αποσπάσει κολακευτικά σχόλια από τη παγκόσμια κοινότητα υπερελαφρών αεροσκαφών.
BINTEO
enromiosini.gr
http://nea-arxh-news.blogspot.gr/
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------