Σε μια πρωτοφανή απόφαση προχώρησε ο διευθυντής του 2ου Λυκείου Κιλκίς καθώς απέβαλε 68 μαθητές του σχολείου επειδή συμμετείχαν στο συλλαλητήριο που διοργανώθηκε από φορείς στο Κιλκίς ενάντια στη δημιουργία μεταλλείων στο νομό.
Το γεγονός προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων καθώς ο διευθυντής απέβαλε τους μαθητές που συμμετείχαν σε συλλαλητήριο που συνδιοργανωτής ήταν ο δήμος Κιλκίς, αντί να τους επιβραβεύσει για την ενέργεια του.
Για το γεγονός την αντίδραση του εξέφρασε ο ΣΥΡΙΖΑ του Κιλκίς ζητώντας από το διευθυντή να ανακαλέσει την απόφαση του, ενώ οι βουλευτές Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ κατέθεσαν ερώτηση στη Βουλή προς την υπουργό Παιδείας για το εάν προτίθεται να πάρει μέτρα, ώστε να ανακληθεί η άδικη και εκδικητική «ποινή» που επιβλήθηκε από τον διευθυντή του σχολείου στους μαθητές.
quicknews.gr
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------