Σταματά η παροχή φυσικού αερίου από την Τουρκία στη χώρας, καθώς όπως δήλωσαν στο Reuters τούρκοι αξιωματούχοι, η τροφοδοσία προς την Ελλάδα σταματά, λόγω του περιορισμού των ποσοτήτων της εισροής του καυσίμου από το Αζερμπαϊτζάν, που προκλήθηκε από τεχνικά προβλήματα στον αγωγό Σαχ Ντενίζ.
Τόνισαν, μάλιστα, ότι έχει υποβληθεί αίτημα στο Ιράν να αυξήσει τη σχετική ροή.
Ο εκπρόσωπος της Εθνικής Εταιρίας Αερίου του Ιράν, Majid Boujarzadeh, δήλωσε στο πρακτορείο ότι «το Ιράν εξάγει τη συμφωνημένη ποσότητα, που προβλέπει το συμβόλαιο με την Τουρκία, δηλαδή... περί τα 27 εκατομμύρια κυβικά μέτρα. Εντούτοις, είναι πιθανό πως για κάποια τεχνικά θέματα, οι εξαγωγές αερίου μας προς την Τουρκία μπορεί να αντιμετωπίσουν μια προσωρινή μείωση, αλλά τώρα το αέριο ρέει προς την Τουρκία όπως πάντα».
Χαρακτηριστικό του προβλήματος, που αντιμετωπίζει η Τουρκία, είναι το γεγονός ότι η εισροές αερίου από το Αζερμπαϊτζάν και το Ιράν έχουν μειωθεί στα 6 με 7 εκατομμύρια κυβικά μέτρα την ημέρα από τα 40, που είναι υπό κανονικές συνθήκες.
Στην κατακόρυφη έκρηξη της ζήτησης, που έχει σημειωθεί τον τελευταίο χρόνο στη γειτονική χώρα, έρχεται να προστεθεί το δριμύ ψύχος και οι ασυνήθιστα χαμηλές θερμοκρασίες το φετινό χειμώνα.
Να θυμίσουμε πως αντίστοιχο πρόβλημα στην τροφοδοσία της χώρας μας από την τουρκική BOTAS είχε προκληθεί και στις αρχές της χρονιάς, ακριβώς λόγω της υψηλής κατανάλωσης λόγω της κακοκαιρίας. Τότε, ο ρωσικός κολοσσός Gazprom, είχε σπεύσει να τείνει χείρα βοηθείας προς την Ελλάδα, αυξάνοντας την παροχή αερίου.
Τόνισαν, μάλιστα, ότι έχει υποβληθεί αίτημα στο Ιράν να αυξήσει τη σχετική ροή.
Ο εκπρόσωπος της Εθνικής Εταιρίας Αερίου του Ιράν, Majid Boujarzadeh, δήλωσε στο πρακτορείο ότι «το Ιράν εξάγει τη συμφωνημένη ποσότητα, που προβλέπει το συμβόλαιο με την Τουρκία, δηλαδή... περί τα 27 εκατομμύρια κυβικά μέτρα. Εντούτοις, είναι πιθανό πως για κάποια τεχνικά θέματα, οι εξαγωγές αερίου μας προς την Τουρκία μπορεί να αντιμετωπίσουν μια προσωρινή μείωση, αλλά τώρα το αέριο ρέει προς την Τουρκία όπως πάντα».
Χαρακτηριστικό του προβλήματος, που αντιμετωπίζει η Τουρκία, είναι το γεγονός ότι η εισροές αερίου από το Αζερμπαϊτζάν και το Ιράν έχουν μειωθεί στα 6 με 7 εκατομμύρια κυβικά μέτρα την ημέρα από τα 40, που είναι υπό κανονικές συνθήκες.
Στην κατακόρυφη έκρηξη της ζήτησης, που έχει σημειωθεί τον τελευταίο χρόνο στη γειτονική χώρα, έρχεται να προστεθεί το δριμύ ψύχος και οι ασυνήθιστα χαμηλές θερμοκρασίες το φετινό χειμώνα.
Να θυμίσουμε πως αντίστοιχο πρόβλημα στην τροφοδοσία της χώρας μας από την τουρκική BOTAS είχε προκληθεί και στις αρχές της χρονιάς, ακριβώς λόγω της υψηλής κατανάλωσης λόγω της κακοκαιρίας. Τότε, ο ρωσικός κολοσσός Gazprom, είχε σπεύσει να τείνει χείρα βοηθείας προς την Ελλάδα, αυξάνοντας την παροχή αερίου.
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------