Η οικονομική κρίση χτύπησε την πόρτα των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του αυτοκινήτου. Πολλές από αυτές έβαλαν λουκέτο και πάνω από το 50%, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, των εργαζομένων έχει μείνει στον δρόμο.
Λόγω των τεράστιων οικονομικών προβλημάτων που είχαν συσσωρευτεί τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία ΕΛΜΑ, η οποία δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και διανομή αυτοκινήτων και ανταλλακτικών Mazda, κατέθεσε τη Δευτέρα 30 Ιουνίου αίτηση πτώχευσης.
O Μιχαήλ Κορτέσης
Την είδηση επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Μιχαήλ Κορτέσης λέγοντας χαρακτηριστικά: «Καταθέσαμε χθες (σ.σ.: Δευτέρα 30 Ιουνίου) αίτηση πτώχευσης. Η εταιρεία αντιμετώπιζε δυσκολίες». Ο κ. Κορτέσης ξεκαθάρισε πως η ΕΛΜΑ δεν θα πουληθεί, ενώ φρόντισε να καθησυχάσει τους πελάτες της ιαπωνικής φίρμας τονίζοντας πως η Mazda Ευρώπης θα καλύψει πολύ σύντομα οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει όσον αφορά στα ανταλλακτικά και στις εγγυήσεις. Ωστόσο, διευκρίνισε πως υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά-στοκ και ως εκ τούτου οι ιδιοκτήτες της Mazda δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν πρόβλημα στην περίπτωση που χρειαστούν κάποιο εξάρτημα ή αξεσουάρ.
Φθάνουν τους 100.000 οι ιδιοκτήτες...
Αξίζει να αναφέρουμε τον πολύ μεγάλο αριθμό ιδιοκτητών αυτοκινήτων Mazda στην Ελλάδα, που αγγίζει, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, σχεδόν τις 100.000.
Τη λύση θα πρέπει να δώσει άμεσα η Mazda Ευρώπης, προκειμένου να προστατεύσει τους πελάτες στη χώρα μας. Την ίδια ώρα, έντονος είναι και ο προβληματισμός των επιχειρήσεων που συνεργάζονται με την εν λόγω εταιρεία, καθώς τόσο οι ίδιες όσο και οι εργαζόμενοι σε αυτές βρίσκονται πλέον στον αέρα.
Στα χέρια της Mazda Ευρώπης βρίσκεται η τύχη 100.000 Ελλήνων ιδιοκτητών...
Χιλιάδες Mazda RX-8 πουλήθηκαν στην Ελλάδα...
Πηγή
Λόγω των τεράστιων οικονομικών προβλημάτων που είχαν συσσωρευτεί τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία ΕΛΜΑ, η οποία δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και διανομή αυτοκινήτων και ανταλλακτικών Mazda, κατέθεσε τη Δευτέρα 30 Ιουνίου αίτηση πτώχευσης.
O Μιχαήλ Κορτέσης
Την είδηση επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Μιχαήλ Κορτέσης λέγοντας χαρακτηριστικά: «Καταθέσαμε χθες (σ.σ.: Δευτέρα 30 Ιουνίου) αίτηση πτώχευσης. Η εταιρεία αντιμετώπιζε δυσκολίες». Ο κ. Κορτέσης ξεκαθάρισε πως η ΕΛΜΑ δεν θα πουληθεί, ενώ φρόντισε να καθησυχάσει τους πελάτες της ιαπωνικής φίρμας τονίζοντας πως η Mazda Ευρώπης θα καλύψει πολύ σύντομα οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει όσον αφορά στα ανταλλακτικά και στις εγγυήσεις. Ωστόσο, διευκρίνισε πως υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά-στοκ και ως εκ τούτου οι ιδιοκτήτες της Mazda δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν πρόβλημα στην περίπτωση που χρειαστούν κάποιο εξάρτημα ή αξεσουάρ.
Φθάνουν τους 100.000 οι ιδιοκτήτες...
Αξίζει να αναφέρουμε τον πολύ μεγάλο αριθμό ιδιοκτητών αυτοκινήτων Mazda στην Ελλάδα, που αγγίζει, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, σχεδόν τις 100.000.
Τη λύση θα πρέπει να δώσει άμεσα η Mazda Ευρώπης, προκειμένου να προστατεύσει τους πελάτες στη χώρα μας. Την ίδια ώρα, έντονος είναι και ο προβληματισμός των επιχειρήσεων που συνεργάζονται με την εν λόγω εταιρεία, καθώς τόσο οι ίδιες όσο και οι εργαζόμενοι σε αυτές βρίσκονται πλέον στον αέρα.
Στα χέρια της Mazda Ευρώπης βρίσκεται η τύχη 100.000 Ελλήνων ιδιοκτητών...
Χιλιάδες Mazda RX-8 πουλήθηκαν στην Ελλάδα...
Πηγή
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα σας παρακαλούσαμε θερμά να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή υπάρχουν καθημερινά και αρκετοί επισκέπτες του ιστολογίου οι οποίοι είναι ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν παραπέμπουν σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε την αντίστοιχη πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας.
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μικρή καθυστέρηση και αφού τα ελέγξει κάποιος
από τη διαχείριση, όχι για λογοκρισία αλλά για έλεγχο για μη αναφορά
σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα
ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ ανάγκη
τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------